torsdag 17 januari 2013

Följetång

I väntrummet på sjukhuset

Ja det verkar bli en följetång det här med Elliots öron. Hörseln var jättebra igen och det tackar vi för. Att prata med sitt barn som hela tiden säger: "Vad sa du?" är ganska påfrestande men nu hör han oss hela tiden (iaf det han vill höra). Det var lite blod kvar i örat men det sög doktorn ut när vi var där igår. Röret i det ena örat sitter på plats och fyller sin funktion men i det andra örat har röret lossnat men det sitter kvar inne i örat. Nu blir det två veckor till med örondroppar och återbesök om sex månader. Förhoppningsvis åker röret ut av sig självt under den här tiden annars blir det operation.




5 kommentarer:

Tommy sa...

SV: Hej hjärtat! Ja verkligen , tack så mycket :)

Dagen blir nog bra, ikväll hämtar vi min lillsyster och hennes hund, då dom flyttar ner i dag!:)

Skönt att hörseln är bra igen och hoppas röret åker ut av sig själv så det slipps operation!

Puss

finafrun sa...

Åh stackars liten, vad jobbigt med krånglande öron :(

Johanna - Mamma till Leija sa...

Skönt att det mesta såg bra ut!
Sv: Nja, jobba på dagis é nog inte min grej, hehe!
KRAM

Fröken M sa...

Stackars E, men jag hoppas att dom ska få ordning på det där nu så att han hör vad mamma säger ;)

Här har jag en lugn kväll för mig själv. Datorn i knät,och sen en tidig kväll i säng !
Bara en dag kvar till ledighet och framför allt bara en dag kvar till LÖRDAGSGODIS !!

Hurra ;)

KRAMAR

Fnulan sa...

Men å dessa öronbarn! Stackars deras föräldrar ;) Jag har haft tre stycken såna...