lördag 5 januari 2013

Egentid

Mina fina killar

Klockan tio i morse gick vi hem till ett par fina vänner som vi träffar alldeles för sällan trots att vi bor väldigt nära varandra. Vi hade bestämt att vi skulle träffas hemma hos dem och äta frukost. Klockan var tre på eftermiddagen när vi gick därifrån! Glenn har precis gått tillbaka dit för att dricka whisky och lyssna på musik. Jag stannar hemma med barnen för de behöver komma i säng i tid ikväll.
På tisdag börjar allvaret för oss alla igen och de har vänt lite på dygnet nu när de har varit lediga. 

Jag är själv så trött, så trött. Fattar inte ríktigt vad det är med mig. Allt jag ska göra känns som att bestiga ett berg. När barnen är nattade ska jag lägga mig i soffan med en filt, en kopp te och min nya bok "Femtio nyanser av frihet". Jag vet att det råder delade meningar om den här triologin men jag älskar böckerna!
Ikväll har jag egentid med Mr Grey!


7 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Shit så lika E & G é på den bilden!
Härligt att äta frukost med goda vänner! Jag é också trött... Hoppas du får en fin kväll!
Kram

Therese sa...

Hej hjärtat, hoppas du får en mysig kväll å egentid då du kan ladda batterierna!!! ÄR också trött men här har Svea en kompis på övernattning i kväll å i går firade vi mamma som fyllde 60 år och då var även luran däckad av feber, så därav min bloggfrånvaro de senaste dagarna. Så söta de är nedan då de bytt kläder, Bogge hade förresten strumpbyxor och klänning hela dagen i går då vi firade mormor, han ville vara lika fin som syrran och tjejkusinerna... KRAM

Popprinsessan sa...

Låter som en toppendag! Härligt när dagar får lov att bli så där spontana! Hoppas att du haft en mysig kväll med lite boktid, jag är nog snart den enda som inte läst böckerna så jag får nog ta och köpa dem. Har inte hört någon som inte gillat dem.
Kram kram!

Tommy sa...

Hej Hjärtat!

Hoppas du hade en fin kväll.
jobbet gick som vanligt bra, hemma och fundera på om jag ska krypa ner i sängen en stund, tystnaden ligger över Malmö denna morgon!

Kram

Fröken M sa...

Åhh va härligt !
Jag har börjat läsa första boken i triologin och gillar den, men tyvärr har jag så jäkla svårt att få tiden att räcka till för läsning så det blir inte så många sidor / kväll, om ens några alls innan jag stupar i säng och stensomnar, för den där tröttheten - ja den finns även här !!

Det blev en lugn men mysig väll igår. Först en tidig middag på olearys och sen en film hemma i soffan.

Perfekt helt enkelt :)

Kram

cecce sa...

Tror det behövs lite sol och ljus för att vi ska få tillbaka vår energi. Jag är också jättetrött trots all ledighet:-)
Har du förresten kollat dina sköldkörtelvärden?? Kan vara en anledning till att du är så trött annars...

Stor kram till dig!
Cecce

Fnulan sa...

Inte konstigt att du är trött efter julens anspänning...
LOVE