tisdag 4 december 2012

Underbara vänner

TACK för alla fina gratulationer jag fick igår på min dag. Jag hade över 80 stycken gratulationer på Facecbook, det kom sms och telefonsamtal mest hela dagen igår. Jag är så glad för att jag har så fina vänner! Allra mest glad och överraskad blev jag av ett härligt telefonsamtal som kom igår förmiddag. Det var fina Therese som ringde mig. Vi har pratat genom bloggen i snart två år tror jag att det är, vi har mailats och skickat lite sms men aldrig pratat med varandra. Vi har under dessa år kommit fram till att vi är väldigt lika i både tycke och smak. Therese hade varit så nervös innan hon ringde och jag förstår henne men det hade hon inte behövt vara. Det var som att prata med en gammal vän.


Av barnen och min fina man fick jag denna underbara parfym som luktar helt ljuvligt. Barnen hade legat i hela dagen igår på dagis och ritat massor av fina teckningar som jag också fick.






7 kommentarer:

Therese sa...

Åhhh tack goa du för rara ord <3 Är som sagt så glad att jag vågade, och hoppas verkligen att vi får ses live också framledes. Och då vi som du skriver delar tycke å smak i mångt och mycket så ska jag kika närmre på den där parfymen, mina är på upphällningen och jag skulle få välja mig en ny som julklapp från Magnus och barnen :-D Ha nu en toppen dag finaste <3 KRAM!

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Härligt!❤❤❤

Tommy sa...

Sv: Tack fina!

Var glad så länge ni slipper snön, för här i malmö snöar det även i dag .. Usch!

Kram

Popprinsessan sa...

Det låter som en jättebra födelsedag! Hoppas att veckan fortsätter bra och att du inte stressar.
En stor kram!

Therese sa...

Pust, nu har jag varit iväg å månadshandlat, brukar försöka göra en storhandlign i början av månaden av basvaror, så skönt att ha det bortgjort inna julruschen. Köpte även en färdigkokt julskinka, liak bra att passa på samt en lucialinne till Luran som vuxit ur fjolårets. En tidnign följde visst med till mig så ikväll ska jag njuta av te och läsa den när barnen somnat. KRAM KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hihi, man vet aldrig vad den där Therese hittar på! :) Skönt att du hade en bra födelsedag!
KRAM

Maria sa...

Låter som en riktigt bra födelsedag :)
Hoppas att ni har haft en bra dag i all snö!

Kram finaste Tina ♥