måndag 3 december 2012

Skön helg

Min älskade fina prins

Jag tror att det var ett migränanfall Elliot fick i fredags. Har en del vänner med erfarenhet av detta och alla har de trott att det var migrän. Han var väldigt låg på förmiddagen på lördagen och han sa några gånger att han var öm i huvudet men framåt eftermiddagen var han sitt gamla vanliga jag igen. Min stackars lilla prins.


Älskade fina prinsessan

Tuva var på fotboll med pappa i lördags. Det hade gått hur bra som helst och hon var jätteduktig. Hon tyckte själv att det var väldigt roligt så hon fortsätter på fotbollen.

Lördag eftermiddag åkte vi in till stan och köpte skridskor till barnen och sen träffade vi en kompis och hans barn för en fika. På kvällen var Glenn i stan och fikade med en vän och jag hade en lugn och skön kväll i soffan.

Igår fick barnen varsitt adventspaket när vi tände första ljuset. Förmiddagen spenderades som vanligt med att städa och sen på eftermiddagen var vi och fikade hos en vän. På kvällen tittade Glenn och jag på "Så mycket bättre". Åh jag älskar det programmet. Darin är min favorit i årets program, jösses vilken artist han är! En annan artist som har växt i mina ögon i och med årets program är Magnus Uggla, jag tycker han har gjort jättebra tolkningar av alla låtar.

Ja en ny vecka och vi tar nya tag. Ingen simskola och ingen dans att stressa till den här veckan vilket känns fantastiskt skönt. Idag fyller lilla jag år men det är inte så mycket att fira tycker jag så det blir som vilken dag som helst.



 

12 kommentarer:

ida sa...

STORT GRATTIS fina vän.. Hoppas att du får en fin dag,. Puss

Jannie sa...

Massor med grattis på stora dagen going!<3 Klart det måste firas!

Såååå härliga bilder på ögonstenarna!
Massa kramar o hurra för finaste dig

Fröken M sa...

GRATTIS KRAMAR till dig finaste vännen !

Vi var oxå och köpte sridskor igår ! Viggo var mäkta stolt, men jag är tveksam och undrar om han egentligen inte är liiite för liten ! ( Något som C tillbaka visar bestämt - ska man bli hockeyproffs ska man tydligen börja i tid vilket är motsatsen till hästen som står på önskelistan till tomten ;) )

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Grattis! Vilka fina kort på barnen!❤❤❤

finafrun sa...

Håller med dig, Darin är fantastisk och Uggla har även i mina ögon verkligen växt!!

Therese sa...

Pust... *ler* Gissa om jag var nervis då jag ringde, men jag är GLAD att jag gjorde det, för du lät precis lika go och trevlig som jag föreställt mig <3 Än en gång grattis fina du!

Fina Frun sa...

stort GRATTIS!!!! (trodde det kom med i tidigare kommentar ju!)
HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG. Hoppas du blir ompysslad ordentligt :)

Varm kram från mig!
/finafrun.se

Popprinsessan sa...

Ett STORT GRATTIS till dig idag! Hi hi, vi är visst ganska många decemberbarn :-)

Jag håller med dig om Uggla, han har absolut växt tycker jag. Gillar att han verkligen gör låtarna till sina egna.

Hoppas E slipper mer migrän och att ni får en riktigt bra måndag. Extra bra för dig :-)
En stor kram!

Therese sa...

Kikar in så här på em, ska hämta hem barnen strax så Luran hinner få lite mat i magen innan det är dags för badhuset och lucia träning, redan 17.00 ska de vara ombytta å klara. Sedan blir det nog en myskväll i soffan, Magnus kommer hem så vi ser nog Tomten är far till alla barnen då jag inte gjorde det i går. En verklig tragikomisk film som lyckas pricka in så många svåra ämnen men ändå får det att fungera. Hoppas nu innerligt att Glenn och barnen skämmer bort dig och att du får en fin fru/mamma/tina kväll då du kommer hem <3 KRAM!

Maria sa...

Ett STORT GRATTIS på födelsedagen!!
Hoppas att du har blivit firad ordentligt ;)

kram kram

Caroline sa...

Stor grattiskram!! Hoppas du haft en fantastisk dag!

Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Vilken mysig helg ni haft! Och grattis i efterskott!
KRAM