onsdag 5 december 2012

Massor av skyltar

Hej vacker!

Här har det också blivit vinter de sista dagarna. I måndags föll snön i stort sett hela dagen här i Halmstad. Vi har några minusgrader så som det ser ut just nu så kommer snön ligga ett tag i alla fall. Barnen är så klart själaglada och idag har de med sig sina pulkor till dagis.


Jag måste nog tyvärr hålla med min man om att det börjar bli väldigt mycket skyltar hemma hos oss just nu, men jag tycker ju de är så snygga. Så här ser det just nu ut i vårt sovrum. Den vita skylten är den sista av mina inköp.


Den här skylten som tidigare stod i sovrummet har nu hamnat på skänken i vardagsrummet istället.
Det är roligt att flytta runt lite på saker som man har hemma så känns det lite nytt.



13 kommentarer:

ida sa...

Tack för dina fina ord dem värmer.
Å ni har så fint hemma. Puss

Therese sa...

Åhhh så snygg den vita skylten var, gillas i massor!!! Här är Bogge hemma från förskolan då han inte sovit i antt och itne skulle orka en dag där... men Luran ville dit och leka med kompisar så så fick det bli. Vi ska mysa lite och försöka vila på fm, sedan kanske baka nått på em då man har tillfäle. Å ang tidningsstjärnan från granit så blir jag så AVIS, de har jag med spanat in ;-D Föga förvånande va?!?! *fniss* KRAM <3

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Å så snygg den vita är! Kramar! ❤❤❤

Therese sa...

Hej vännen, kikar in för att ösnak dig en fi nem/kväll, här kommer snart luran hem å jag ska förbereda mat och jobba lite... ta igen lite som jag missat idag pga att bogge varit hemma. Men det har varit riktigt mysgit att ha honom hemma :-D KRAMIS

Evelina Hellström sa...

älskar sådana skyltar!!
Ni verkar ha de så mysigt hemma!! KARMAR

Puk / Babydjungeln sa...

I lööööve skyltar - men har inte lyckats smyga in någon i vårt hem än. Om jag har tur så får jag en i julklapp eftersom jag alltid visar bilder på alla fina jag hittar :-D

Ha en härlig kväll!

Kram, Puk

Tommy sa...

Sv: Tack så mycket vännen, din kommentar värmer verkligen!

Åhh, vart har du köpt skyltarna? Så fantastiskt fina, vill ha massor här hemma med!

Puss

Tommy sa...

Sv: tack, ska kolla in den sidan! :)

Maria sa...

Skyltarna är super snygga!!
Ni verkar ha det så mysigt i ert hus :)

kram kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Mer skyltar till folket =)
Ser fint ut på bilderna och jag kom på när jag såg din sista bild att jag måste ta och arra om på sideboardet.
Det är alldeles för mycket saker på vårt!

Ha en trevlig kväll.
Kram

Popprinsessan sa...

Jag hade gärna haft lite skyltar här med, de är superfina! Jag får dock inte tummarna loss att köpa, jag bara trånar...
Hoppas att ni har en mysig kväll.
Kram!

Therese sa...

Kikar in och önskade dig en fin torsdaghjärtat <3 KRAAAAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Ja, det é kul för barnen att snön kommit! Leija säger "Titta!" varje gång hon tittar ut! :) Mankan väl aldrig få för många skyltar? ;)
KRAM