måndag 31 december 2012

Jag ser framåt

Ja så var ännu ett år till ända. Tycker inte det var länge sen jag satt och sammanfattade 2011. Tiden går så fort! 2012 har vi som tur är inte varit lika mycket sjuka (peppar, peppar). Det här året var jag på min första bloggträff, något jag inte alls ångrar. Bloggen har gett mig så många underbara, fina vänner! Även utanför bloggen har jag fått nya vänner. Vänner som bryr sig om mig och som jag är så oändligt tacksam över.

 

2012 fyllde mina undebara, älskade mirakel 5 år. Visst har vi haft tuffa stunder med trots och bråk men just nu är de i en fantastisk ålder. De sprudlar av glädje, de utvecklas hela tiden och vi har så roliga konversationer. Ibland önskar jag att jag kunde stoppa tiden så att jag hinner njuta mer av dem.

Jag själv brottas en hel del med mina hjärnspöken. Jag kämpar på och hoppas att jag någon gång ska hitta en inre frid som ska göra att jag tycker om mig själv precis så som jag är. Som ska göra att jag kan släppa lite på alla krav som jag sätter på mig själv.

Jag ser fram emot 2013 som just nu är ett oskrivet blad. Vad året har att bjuda vet jag inte. Det kommer säkert bli en del förändringar något som alltid brukar kännas skrämmande men det blir ju inte bättre än vad man själv gör det till.

TACK för det här året och ett GOTT NYTT 2013 önskar jag dig!




7 kommentarer:

Maria sa...

Detsamma önskar jag dig vännen. Puss och kram.

Popprinsessan sa...

En bamsekram till dig idag!Hoppas att du får ett riktigt härligt slut på det här året! Hoppas också att vi träffas fler gånger under nästa år :-)
Gott nytt år fina vän!

Anonym sa...

Gott nytt år fina du!

Kram

CiliaH

Fröken L sa...

Gott nytt år fina Tina.. <3

Vxuenmamman sa...

All kärlek til dig fina Tina. Alltid har du ett varmt ord över till andra. Underbart.

I år, 2013, blir det det fint år. Ett riktigt fint år.

Gott nytt år önskar jag dig och din familj.

KRAM
Vuxenmamman

Caroline sa...

Önskar dig ett fantastiskt år! Stor kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Kan inte kommentera från iPhonen, för det går inte att skriva i fälten. Men nu sitter jag iaf vid datorn & tar igen lite läsning! Gott nytt år på er!
KRAM