onsdag 28 november 2012

Vilken bok

Jag fick låna boken "Femtio nyanser av honom" och jag kunde inte sluta läsa den när jag väl hade börjat. Det är ju en omtalad bok och nu förstår jag varför. Jag började i lördags och var klar igår tisdag.


Idag när jag lämnade tillbaka boken till min fina vän och kollega Ida frågade hon om jag ville låna andra boken också! Jag svarade nej tack eftersom jag tänkte att jag skulle köpa böckerna själv. Några timmar senare kommer underbara Ida med en present till mig. Hon sa att det var en födelsedagspresent i förskott! Gissa om jag blev glad? Nu kan jag fortsätta på den erotiska och spännande historien. I januari släpps den sista boken, jag längtar redan!
 
Tusen TACK fina Ida! Du är verkligen en underbar och omtänksam vän!
 
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Det verkar som om alla läst böckerna nu. Så, jag antar att de får hamna på min önskelista också :-)
Vilken fin vän du har, men så är du också en riktigt fin vän själv!
Hoppas att du har en härlig kväll,
kram!

Therese sa...

Åh jag har itne lsät dessa böcker, måste nog göra det då när jag ser din reaktion....

Å vet du, idag har jag gått i onepice heeeeela dagen, grymt skönt ;-D Å HAde jag så fi nsom dian barn hade jag stoltserat i den offentligt också ;-D

Nepp nu sängen så jag orkar med morgondagen <3 KRAM

Therese sa...

Du förresten, hu ör det med Tuva, fick ni några besked då n ivar på sjukan? Kram igen från en som nu verklgie nska gå och sova...

Ida sa...

En fin vän ska ha fin present. Då du sa att du gilla den tänkte ja direkt.! Perfekt födelsedagspresenten fixad. Men nör du inte ville låna tvåan för du skulle köpa böckerna fick ja ju hinna före ;-)
Puss fina hoppas ingår en härlig dag hemma.

finafrun sa...

Ja, alltså jag antar att jag MÅSTE läsa de här böckerna. Snart är jag nog den enda som INTE gjort det.

Men jag tror jag håller mig tills hela serien finns tillgänglig på svenska.

Helen.HUSnrNIO sa...

Jag är i mitten av den första.
Helt fast, lite ofrivilligt och förvänande, men som sagt fast.
Däremot så räcker inte tiden till och jag börjar läsa alldeles för sent på kvällarna/nätterna och somnar med den så det kommer att ta tid.
Tänker mig dock att mina semesterdagar över jul hemma hos föräldrarna kommer att ägnas åt avkopplande läsning och det ser jag framemot... =)

Johanna - Mamma till Leija sa...

Blev också sugen på att läsa dom nu! Låter som böcker helt i min smak! :P