onsdag 7 november 2012

Väggord och rabatt

Jag har fått den stora äran att erbjuda Er mina kära läsare 10% rabatt på ett köp hos Vinylahem

Genom att ange rabattkoden 10PRO2EO så kan du få 10% rabatt på hela sortimentet.

Jag är själv ett stort fan av väggord och väggdekorer. Jag har just för tillfället tre stycken väggord hemma. Har haft flera men de har försvunnit vid omtapetseringar.


I köket har jag ett recept på pannkakor, så smart för mig som aldrig lär mig receptet utantill


 I en del av hallen har jag detta fina citat. I en annan del av hallen har jag "Den sanna vännen visar sig i nödens stund" men det har jag inget foto på.

Så klicka in dig på Vinylahem och se om du hittar något som passar dig eller kanske hittar några julklappar att klicka hem.

1 kommentar:

Hanna Of Sweden sa...

kanoners! ^^ jag behöver nya väggord inför flytten... =) tackar!

måste passa på och fråga vart du köpt dom fina hyllorna oxå??

kram kram