fredag 9 november 2012

Sova borta


Igår kväll när vi satt och tittade på Lilla Aktuellt pratade de om att sova över hos kompisar. Elliot sa då att han ville sova hos sin bästis och Tuva ville sova över hos sin bästis. Jag sa att det kunde de väl få göra någon gång om de passade med kompisarna. Sen frågade jag om de vågade sova borta och då svarar min söta kille: Ja jag vågar, jag brukar ju sova hos Tuva och det är ju nästan samma sak

Haha sötnosen! Hm kanske inte riktigt samma sak men men. Dock tror jag faktiskt att de skulle klara att sova över hos någon om de gjorde det tillsammans men utan varandra vet jag inte.


8 kommentarer:

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

❤❤❤

Tommy sa...

Sv: Tack så mycket Tina!

Ja det är det hon vill, men jag kände att jag kunde inte låta bli att skriva ett inlägg , för hon har verkligen gått för långt för länge sen!

Ska ta och titta in på inlägget du länkade till :)

ha en fin dag!
Kram

Tommy sa...

Sv: Tack fina du!

I kategorin homosexualitet finns det, länkade även inlägget på min facebook sida :)

Ja du, än i dag finns det personer i ens närhet som säger när dom presenterar mig att jag är en vän till min sambo! Medans sambons syskon barn säger till sina kompisar, dett är min morbrors pojkvän !

KRAM

Tommy sa...

Sv: Tack fina du!

Jag har träffat min familj, inte alla, men nästan alla ..

Mina 2 äldsta systrar med familjer , samt min lilla syster och min mor och hennes sambo har varit och hälsat på.

Mina bröder, 2 av 3 har jag träffat, men min äldsta bror har jag ingen kontakt med i dag, lika så min far.

Min syster som är ett år äldre än mig bor i norge och henne träffade jag för 2 år sedan på min lillebrors bröllop!

KRAM

Tommy sa...

Sv: Tack fina du!

Ja hennes kommentar ger mig ett leende på läpparna varje gång!

Therese sa...

Tack för ditt besök på min blogg!! De är för härliga de små tänkarna :)

Fin fredag!!!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Haha, kul kommentar! Tror heller inte de kan sova utan varandra. Dom é ju så tighta! :)
Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Det är inte helt lätt det där.
W har alltid kunnat sova borta och det har fungerat bra ända tills den här hösten.
Hon har kommit hem vid tre tillfällen.
Mycket som händer, tankar, kompisar som inte är snälla osv.
Då märks det.
Go kommentar från fina killen =)

Ha en fin dag!