torsdag 22 november 2012

Shopping

Igår hämtade barnens fina farmor och farfar dem på dagis. Så när jag slutade jobbet tog jag mig en tur till Ge-kås. Jag fick köpt julklappar till barnen och till deras dagisfröknar. Sen var det självklart en hel del annat som slank ner i vagnen också. Nu är det bara en julklapp till som ska inhandlas sen är vi färdiga med den biten och det känns väldigt skönt.

Luciakläder inhandlandes också, i år blir det dock inga tomtar i luciatåget.
Den här bilden är från 2010

Jag är trött, vädret gör så klart sitt till men just nu har jag så svårt att somna på kvällarna. Har alldeles för mycket tankar som snurrar i huvudet vilket gör att jag ligger och tänker och ältar och klockan blir alldeles för mycket innan jag äntligen kommer till ro och somnar.


6 kommentarer:

cecce sa...

Åh, tack för din fina kommentar!! Den värmde:-)

Va?? Är du redan klar med inklappsköpen?:-)) Lyllo dig! Själv har jag som längst hunnit börja fundera. Brukar va ute i sita stund och antar att det blir samma i år. Suck...:-)

Kram Cecce

Therese sa...

Hej vännen! Skönt att ha det undanstökat, jag ska göra ett ryck på lördag då jag åker iväg, men nu känns det mest jobbigt då jag är stressad för jobb som inte hinns och trött för att jag itne får sova om nätterna pga att luran haft on och bogge drömmer... bbläää... Men som alltid kunde det ha varit värre, så jag försöker se det positivt å njuta av att ha dem hemma samtidigt som jag hinner julstöka lite iaf ;-D Å en till likhet, jag kan helt enkelt inte ge blod pga att jg är så svårstucken, har försökt flera ggr men fungerar inte :-/ KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Skönt att ha handlat julklappar! Jag har inte köpt en enda...
KRAM

Therese sa...

Vad härligt att få att komma i väg på en liten shoppingtur. Och till Ge-kås av alla ställen. Jag blir faktiskt lite avis :)
Vad jobbigt att du inte kan sova!:(
Hoppas det vänder snart.
Kramar

Maria sa...

Skönt att få julklapparna avklarade!
Jag har börjat, vi ha ju en del födelsedagar i december med. Många paket blir det :)

Var rädd om dig och älta inte för mycket!

KRAM ❤

Helen.HUSnrNIO sa...

Jag MÅSTE köpa lussekläder nu...!
Jobbigt med allt grubblande. Hoppas att helgen ger dig lugn och ro.
Kram