torsdag 29 november 2012

Ny väska

Jag har gått och suktat efter en väska på Lindex ett tag. Men med tanke på att jag redan har ett antal väskor så har jag tvekat. Men förra veckan så fick jag en värdecheck på Lindex av Fina Frun och då tänkte jag att det var dags för mig att slå till på väskan.

Bild lånad ifrån Lindex hemsida
 
Väskan är verkligen jag, turkos och allt. Så jag tackar Fina frun från djupet av mitt hjärta för bidraget till den fina väskan.
 
Idag är dagis stängt så barnen och jag ska ha en mysdag hemma. Tänkte passa på att ta fram adventsljusstakarna. Hoppas du får en fin dag.
 


8 kommentarer:

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Så fin den är! Har tittat på den själv! Ha en mysig dag med finaste ungarna!😘❤

Fina Frun sa...

Men ååååh vad söt du är!
Tack själv för fina ord och wow vilken väska! Förstår verkligen att du föll för den!!

Hoppas ni får en mysig dag tillsammans. Här ska också pyntet plockas fram.

kram/
Fina Frun

Helen.HUSnrNIO sa...

Snygg väska =)
Vad underbart det lät med en dag tillsammans hemma med barnen!
Ha så mysigt!
Kram

Popprinsessan sa...

Å vad fin! Den finns inte i rosa? ;-)
Hoppas att ni har en riktigt mysig dag!
Kram fina Tina!

Ida sa...

Åh så det blev väskan i alla fall =) va roligt.. Speciellt om man kan få den till bättre pris ;)
Hoppas att ni får en mysig dag hemma. Kram.

Tommy sa...

Sv: Hej fina!
Här har vi städat vindsförrådet, kastat saker på tippen och vart och lämnat in kläder till myrorna.

Annars blir det en lugn och skön dag!
Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Kul att du kunde köpa din väska!
Här har vi också pyntat idag! :)
Kram

Maria sa...

Super fin!!
Väskor kan man aldrig ha för många utav :)
Hoppas att ni har haft en mysig dag.

Många kramar till dig ❤