måndag 5 november 2012

Kärleksfulla Tuva


Igår var barnen som sagt på kalas hos bästisen på gatan. Just nu är Tuva kär i den här killen (det växlar ju ganska fort vem som är föremål för hennes kärlek). Innan de gick iväg på kalset igår ritade Tuva två teckningar. Jag fick hjälpa henne att skriva på teckningarna och jag tyckte det var så gulligt det hon dikterade att jag skulle skriva. Detta skrev jag på den ena teckningen.
 
"Kära Vilgoth, du är min riddare. Jag älskar dig! Kärleksfloder Tuva"

Hihi! Kärleksfloder! Vad får de allt ifrån? Men jag tyckte i alla fall att det var gulligt. Jag hade blivit jätteglad om Glenn hade skrivit så till mig!




14 kommentarer:

Annika sa...

Åh kärleksfloder. Så underbart :-)

Johanna - Mamma till Leija sa...

Men gud så gulligt! Ja, man undrar verkligen var de får allt ifrån, haha!
KRAM

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Kärleksfloder! Åååå vad gulligt! 💓

Maria sa...

HaHa, så gulligt :)
Hoppas att ni har fått en bra start på veckan!

kram kram

Linda sa...

Gullunge, det var verkligen fint skrivet.
Kramar

Therese sa...

Garv uuuuuunderbart! Hon kanske är en blivande harlekinnovell författare?!?! Här sover barnen och maken har jaktmöte, så jag roar mig framför burken en liten stund, men snart kallar sängen då det blir en låååång dag i morgon med intervjuer å annat jobb. KRAM KRAM goa du <3

Caroline sa...

Åh gud så sött, jag hade smält på en gång! :) Gullisen!

Kram

Popprinsessan sa...

Vilken poet! Och söt är hon också! Hoppas att du sparar sådana här citat någonstans (du har ju bloggen förstås!) för framtiden :-)
Hoppas att veckan inte blir allt för stressig.
Kram!

Tommy sa...

Sv: Tack ska du ha!

Dagen har varit sådär, feber och huvudvärk :(

Hoppas du haft en bra dag.

britta bloggar sa...

Åh, underbart! Kärleksfloder!

Desirée Larsen sa...

Underbart =)

Kram

Fröken M sa...

UNDERBART !! :)
Jag ska lova C mina "kärleksfloder" på lördag ;)
KRAM

cecce sa...

Vilket underbart brev! Skulle jag kunna kopiera rakt av. En vacker dag så...:-)

Kramar Cecce

Helen.HUSnrNIO sa...

Men åh vilka underbara ord!
Så otroligt att fåe tt sdåant fint brev =)
Och Tuva är så vacker på bilden.