fredag 23 november 2012

Jag tycker det är så fantastiskt

Årets dagisbild på fina Tuva, dålig kvalitet för att man inte ska skriva ut dem själv.

Ni som känner till vår historia om att inte kunna få barn (läs mer under etiketten "Att inte kunna få barn") vet att vi till slut, efter flera års kämpande blev gravida genom spermiedonation. Ett beslut som då inte alls var lätt att ta men som jag idag är så glad för att vi tog. Det som jag tycker är så fantastiskt är att jag så ofta slås av hur lika mina barn är Glenn och hans familj. Som på kortet här ovan till exempel, Tuva är så lik sin kusin Nathalie här. Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt att Elliot är lik sina två äldre kusiner. Det har kommit fram helt okända folk till oss på stan och sagt att barnen är så lika pappa. Vi har flera gånger fått kommentarer av folk som känner familjen men som inte känner till vår historia att det syns ju långa vägar att de tillhör familjen Hallberg (Glenns namn innan vi gifte oss). Jag blir så glad när jag hör sånt, det betyder ju att det till slut ändå blev så bra. Självklart förstår jag att barnen tar efter Glenn i rörelser, sättet att prata och sånt men just utseendet det kan man ju inte påverka. 





7 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Hon är så fin er Tuva =)
Fantastiskt att det kan vara så som du skriver!

Tack för alla kommentarer de senaste dagarna. Jag har inte hunnit läsa bloggar på ett par dagar...

Reklam för mig... Känns stort... Men så gärna när jag är lite mer på ett och samma ställe i allt det här.
Tack fina du!

Ha en toppenfredag!

Tommy sa...

Hej fina du!

uppdateringen har varit sådär, mycket jobb och trött, men nu jädrans ska det komma upp massor med inlägg under dagen ..:)

Ja, jag retar mig på somliga ( vissa i släkten ) som kvider värre än jag vet inte vad , gnäller på våra föräldrar eller morföräldrarna bla bla bla .. Dom tänker inte själv på att dom ska göra något för att ändra deras kontakt..

Kram

Therese sa...

Så fin hon blev på korter, våra individuella kort blev si så, men syskonbilden blev helt ok som tur är :-D Här ska vi ta det lite lungt å se film nu, både jag å barnen är trötta efter natten... hoppas medicinen tar fort så vi får sova i natt, för ananrs blri det en jobbig dag på ikea i morgon istället för skoj... :-/ Lämnar massa kramar och hoppas ni får en msyig fredagskväll <3 KRAM

cecce sa...

Vilken söt dotter ni har! Så roligt att allt liksom löste sig till det allra bästa ändå! Vilken lycka!

Kram fina!!

Fröken M sa...

Finaste Tuva !!

Haha... det kommer mer bilder - problemet är att jag inte är så snabb med att ändra dem från raw till rätt format ;)

KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så himla fin bild!
Ja, häftigt att de kan va lik Glenn, trots att han inte é bioligisk pappa, coolt!
KRAM

Anonym sa...

You ought to take part in а cοntest for оnе of thе best blogs оn the
іnteгnеt. I am gоing to гecommеnԁ this ѕite!


Ηаve a lοok at my wеbpagе: short term loans