torsdag 15 november 2012

Elliots förkylning har hållt sig i schack som tur är. Den har inte blivit värre. Ingen feber och det är vi glada för.

Bilden på min fina prins är ifrån i somras

Igår var vi hemma hos fina vänner och blev bjudna på god middag. Så lyxigt att få sätta sig till dukat bord. Barnen lekte på som vanligt. Romeo och Tuva skulle återigen gifta sig (tror det måste vara minst tionde gången). Mitt under bröllopscermonin gjorde Romeo något som inte passade Tuva så hon slängde sig ner på golvet och skrek varpå Romeo blir jätteledsen och springer därifrån. Haha det äktenskapet började inte så bra.

Kanske bättre att du håller dig till pappa ett tag till lilla loppan



8 kommentarer:

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Det är nog lika bra! ❤

Therese sa...

Hi hi ja äktenskap är upp å ner, lika bra att inse det redan som liten... här firar vi ju fem år som gifta på lördag kom jag jsut på... ooops. Bäst att jag hittar på nått då ;-D
Ang lurns hål gick det hur smidigt som hellst då vi satte på bedövningssalva på örsnibbarna några minuter innan, hon kände inget alls :-D KRAM!

Popprinsessan sa...

Ha ha, ja, det är kanske bäst att hon inte lovar bort sig redan :-)
Skönt att det är lite bättre med E.
Hoppas att ni får en mysig kväll ikväll också.
Kram!

Caroline sa...

Skönt att förkylningen inte fick riktigt fäste!

Vilket dramatiskt bröllop ni fick vara med om, hihi!

Kram

Familjen Ahlgren sa...

Saknar fina ni ❤

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hahaha, vilket brällop! :P

Maria sa...

HaHa!! Ja det är nog bäst att hon håller sig till pappa ett tag till :)
Håller tummarna för att Elliot slipper feber!

kram kram

Therese sa...

Kikar in och lämnar en STOR kram, och hoppas ni får en härlig fredag/helg! Här har jag haft en vaknatt då Bogge sovit illa, å mangnus är jätte förkyld, så mina bröllopsdagsplaner verkar gå i stöpet... KRAM