fredag 9 november 2012

Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Kvällens träff med underbara fina vänner är inställd på grund av att Glenn har blivit sjuk. Dessutom har jag lyckats göra mig osams med sjuklingen så nu sitter jag här med gråten i halsen. Längtar tills barnen är lagda så att jag kan släcka alla lampor, tända en massa ljus och släppa fram alla tankar och känslor som snurrar i huvudet och i kroppen.

Nej ibland blir det inte alls som man har tänkt sig. Hoppas din fredagskväll är bättre än min!



11 kommentarer:

CiliaH sa...

Kram fina du...

Maria sa...

Åh vännen ♥
Ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig....
Jag hoppas att det inte är magsjukan som kommit på besök igen...

Många kramar till dig!!

Russin sa...

kram kära du..

så tråkigt att det inte blev som du tänkt, är det han som blev magsjukans nästa offer ?

kram

felicia sa...

jätte fin blogg! Super rolig att läsa också :) kram

Tommy sa...

Sv: Ler .. Tack fina du!
Ja i dag ska jag vila, börjar jobba 17,45 igen ..

Usch, hoppas du känner dig på bättre humör i dag och att kvällen ok trots att den inte blev som du tänkt!

Kram

Therese sa...

Tittar in och lämnar en STOR KRAM <3
Hoppas G är kryare i dag å att ni står på bättre fot med varandra i dag. Här har jag storstädat och försöker nu roa barnen lite, snöar å är kallt ute så att vara ute är inget alternativ, vi gör armband å ska sen se film och äta glass... Kl 13.00 ska jag jobba å som tur är kommer svärmor då för magnus har åkt och jagat, tur hon kunde täcka upp! Massa kramar <3

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

😘😘😘

Popprinsessan sa...

Men vännen, hoppas de känns bättre idag. Hoppas att det inte var kräksjuka som drabbat G.
En stor kram till dig fina vän!

Fnulan sa...

Men älskade vännen då!! Hoppas att det vänder snart.. ska tänka på dig!!
PUSS love

Johanna - Mamma till Leija sa...

KRAM <3

Helen.HUSnrNIO sa...

Nej tvi, fick han magsjuka ändå :(
Inte kul när man har bråkat och en helgkväll med lite extra längtan efter mys och trevligt blir ju extra tung då:(
Kram till dig!