tisdag 7 februari 2012

Tusen

I morse simmade jag 1000 meter. Nu ska det bli så långt jag simmar två gånger i veckan är det tänkt.

Nu sitter jag på jobbet och är redo att kicka igång dagen. Frågan är bara i vilken hög jag ska börja gräva.

 Hittade en två år gammal bild på trollen, jösses vad de växer!

Inatt när Elliot vaknade kom han in till mig men han kröp inte upp i sängen som vanligt utan han ställde sig bredvid min säng och bad att jag skulle följa med honom tillbaka till hans säng. Min stora duktiga kille, det var precis vad jag sa till honom igår kväll innan han somnade. Så jag gick med honom in till hans säng och la mig bredvid honom. Där låg jag och halvslumrade i ca en och en halv timme innan jag smög in i min säng igen.

Angående mammablogg galan så är jag sugen på att gå men dels så tycker jag det är jobbigt när det blir för mycket folk jag inte känner och så tycker jag att det blir ganska så mycket pengar. Jag vet att man får mycket för pengarna men jag tycker det är lite saftigt ändå. Jag ska fortsätta fundera lite.


Önskar dig en fin dag!

Kram och KÄRLEK!






6 kommentarer:

Therese sa...

Duktig du är, hela 1000 m - BRA JOBBAT <3 Och så de vuxit, så skoj att se dem då de var mindre. Visst blir man nostalgisk då man kikar tillbaka på bilder?! KRAM <3

millan sa...

Imonerande! Duktiga du, krama om dig!

Therese sa...

Boende här i norr är inga problem, vi har litet å trångt, men finns det hjärterum... här är ni alltid välkomna!!! Och ett hotell finns också på orten, liksom camping :-D
Vore så skoj om vi kudne ses <3 KRAM

Fröken M sa...

Åh va mysigt dom hade det där - popcorn i sängen är inte det sämsta...

Här är viggo tyvärr fortfarande risig i kistan, men det går i alla fall åt rätt håll !

När det gäller mammablogggalan är jag oxå sugen på att gå, men tyvärr säger nog ekonomin stopp. Utgifterna i år är inte att leka med... ;)

KRAMAR

jenny sa...

Åh men jösses vad de växer snabbt som du säger, jösses. Det är så kul att titta på alla bilder för det har verkligen gått snabbt!

Ja blogg galan känns som att yes vad trevligt, men jag har också svårt för när det blir mycket folk och så stressen över att inte bara vara sig själv. Nej, inte ens om jag haft pengarna, men vem vet. Nästa år kanske man tycker annorlunda!

Nu ska jag läsa ikapp här fina du!!
Hade ganska mkt olöst nu hihihii
Tusen kramar och kul att du trivs med headern. Kraaamar

Caroline sa...

Åh så duktig du är!! 1000 meter är ju jättebra!

Mammablogg galan har jag själv aldrig varit sugen på att gå på. Tycker det är trevligare att träffa de jag själv valt, hihi.

Kramkram