torsdag 9 februari 2012

Rivstart

Här rivstartade jag dagen med att simma. Nu sitter jag på jobbet och är sådär skönt trött i kroppen.

Legobygget gick bra igår, jag sa vilka bitar jag behövde och barnen letade fram dem till mig och så satte jag ihop delarna. Men man blir ju lite lurad. När man tittar på paketet så ser det ut som att det är en stor sak man ska bygga ihop men när det är färdigt så är den ju inte alls så stor.


Jösses vad du har växt på 2½ år min älskade lilla tös

Har du varit så här liten min älskade kille?

Nu ska jag gå och äta lite frukost så att jag kan sätta fart och jobba sen.

Kram och KÄRLEK!


6 kommentarer:

Kerstin sa...

Så flink du er med svømmingen :) Det er god trening det. Søtnosene, ja tiden går altfor fort.
Stor klem

Russin sa...

Så fint legot blev.. vart lite sugen på att försöka orka en tripp till leksaksaffären och köpa lite lego så vi har nått att göra här hemma i all sjuka..

så små och söta de är dina änglar.. :)

kram

Cissi sa...

Duktig du är som simmar på morgonen, blir en så himla bra start på dagen om man gör något sånt på morgonen!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Kul att bygga lego tillsammans! Åh, så små & söta! Tiden går verkligen för fort!
Kram

Therese sa...

Hej hjärtat, så duktig du är med både simning å legobygge ;-D Här är det feberfritt i dag så jag har haft fullt upp för att komma ikapp, men nu så är allt under kontroll igen... *ler* Kram

jenny sa...

Jag älskar lego, läst en avhandling om att det är som yoga. Avslappnande och rogivande. Spännande!

Kan knappt se sophias änglar, blir så ledsen när många har det så svårt! Men samtidigt är det så härligt när de som verkligen behöver hjälp faktiskt får det ibland!

Här rullar det på i sakta gemak, mannen är ju hemma så det är lyxigt. Har även han hemma nästa vecka och det känns lyxigt för sen blire till att klara av bebis och fsk lämning osv spännande! Får nog lära mig att slappna av lite först bara för det är ju så lätt.. ;-)
Astrids ilska har lagt sig och nu år det den vanliga härliga trotsen som visar sig.. men det hör ju till. Tusen kramar fina du!
Är förresten så härligt att du simmar, gjorde det för hundra år sedan och det är perfekt mindfullträning samtidigt som man tränar hela kroppen. Borde kanske börja med det igen.. hmm