söndag 5 februari 2012

Nu blir det mys

för resten utav kvällen



Vi är alla trötta och sega efter lite drygt tre timmar på badhuset. Tuva var helt galen idag och hon var nog mer under vattnet än hon var ovanför. För första gången vågade hon doppa huvudet och det gjorde hon med besked mest hela tiden. Så nu vågade hon åka vattenrutschkana med mamma också. De har bara vågat åka med pappa innan eftersom han orkar lyfta upp dem ovanför vattenytan när de kommer ner i poolen. Jag orkar inte det men nu när Tuva inte hade ont av att komma under vattnet kunde hon åka med mig.

Om ca en halvtimme blir det saga och sen sängen för barnen. Glenn och jag ska fortsätta mysa framför brasan och kanske en film.

Kram och KÄRLEK!






5 kommentarer:

Therese sa...

Tre timmar på badhuset lär göra att de somnar ovaggade *ler* Hoppas ni har en mysig kväll, vi ska just slå på en film vi med, den tredje arne dahl filmen, vi kör ett maraton i dag *fniss* Ha nu en fin kväll så hörs vi i morgon <3 KRAM

Fröken M sa...

Åh va mysigt !! jag längtar tilld äventyrsdelen i vårt badhus blir klart - då ska det badas minsann. Nu finns bara en 25 metersbasäng med "kallt" vatten och det lockar mig inte det minsta tyvärr ;)

Här blev det en skön sovmorgon i morse och en väldigt lugn fortsättning på dagen. Jag är egentligen inte gjord för att dricka vin - något som jag alltid konstaterar dagen efter ;)

Kramar

Coquina sa...

Mysigt att bada =) Ny Ib Laursen-tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

Therese sa...

Hoppas du haft/har en fin morgon och att veckan börjat bra <3 KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Vilken mysig kväll! :)
Kram