onsdag 8 februari 2012

Lyckat bygge

6 kommentarer:

Maria sa...

WOW! Vad fint!!

kram kram

CiliaH sa...

Tjusigt :)

KRAM

Popprinsessan sa...

Det var fint! Hoppas att ni hade kul under tiden! Jag tycker faktiskt att det är ganska kul att bygga lego, om man har en ritning att gå efter. Jag har inte så bra fantasi när det gäller att skapa något eget ;-)

Nu har jag anmält mig till galan! Det hade varit superkul om du ville hänga på! Jag kommer typ bara att "känna" Maria, Cilla och Fnulan :-)

Kram och hoppas att du har en trevlig kväll!

Fröken M sa...

Åh va fint det blev !!! Nu kan du oxå lägga till lego-byggar-proffs i CV´t ;)
Fast jag håller med dig - så värst stort var det inte !

Här har vi än så länge inte bytt några bajsblöjor idag, och viggo verkar pigg ( men det har han ju å andra sidan varit hela veckan. )

Dock hostar han en hel del så för allas skull håller vi honom hemma resten av veckan.

Då har i alla fall inte vi smittat någon... ;)

Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Snyggt! :)

Caroline sa...

Vad häftigt, Leia skulle älska´t!

Kramis