fredag 10 februari 2012

Fredagskänsla

Ja idag har jag riktig fredagskänsla i kroppen. Trött och sliten men jag känner mig på bra humör. Klockan åtta ska jag få massage här på jobbet. Vi har en tjej som kommer en gång i månaden och masserar oss men nu var det länge sen för mig. Det har varit sjukdomar och annat som har kommit emellan så idag ska det bli riktigt skönt.

Älskar den här bilden på Glenn och Tuva, äkta kärlek!

Ikväll blir det väl det ordinarie fredagsmyset framför teven. Tuva vill ha chips och Elliot vill ha salta pinnar.
När de har somnat vid halvåtta blir det nog en film för mig och Glenn. Imorgon ska vi åka till Malmö och träffa en gammal kompis till Glenn som vi inte har träffat på ca tio år. Han har skaffat familj sen sist vi sågs och vi ska sova över hos dem. Så i eftermiddag när vi kommer hem får det nog bli att packa lite inför morgondagen.
 
Önskar dig en fin fredag!

Kram och KÄRLEK!







11 kommentarer:

Therese sa...

Låter som en underbar fredag å mysigt att träffa gamla vänner å åternkyta en bekantskap så där <3 Varma kramar!!!

Therese sa...

Lite slitigt här med, men en dusch o hc gott te styr upp det hela, ska köpa blommor på lunchen å kl 13.00 är det sprutdags, luran får följa med hon med... *ler* Hoppas du njuter av massagen <3 KRAM!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så skönt med massage! Hoppas ni får en mysig fredagskväll & trevligt i Malmö! :)
Kram kram

Fröken M sa...

Härligt vännen !! jag hoppas ni får en riktigt mysig fredag och en HÄRLIG ledig helg !!
njut av era snacks och varandra !!
Kramar

Linda sa...

mys! njut, ha en bra helg

Therese sa...

Tyvärr jobbar pappan i kväll så vi får fredagsmysa själv, är så trist då han jobbar. Nu ska vi iaf försöka göra ett ryck å städa och göra helgfint. Har köpt lite blommor så nu ska det bli lite vår här hemma :-D KRAM

CiliaH sa...

Mysfredag här ser jag :) Härligt med massage! Det skulle jag också behöva känns det som.

Ha en härlig helg!

KRAM

Maria sa...

Gott & börja morgonen med en skön massage.
Låter trevligt med en helg i Malmö:-)
Önskar Er en riktigt mysig kväll!

kram kram

Therese sa...

Lät mysigt, att se galan var/är min plan med, men inte Bogges :-( Luran sover sedan länge, men han VÄGRAR. Får se hur länge han kämpar på, jag vägrar att lägga mig att sova redan kl 20.00 en fredag, har behov av lite egen vaken vuxentid känner jag... fast han lär nog vinna å vara den som somnat sist ;-P KRAM

Popprinsessan sa...

Hoppas att ni har en mysig kväll och att det blir trevligt imorgon! Här ör det en lugn kväll, laddar inför äventyr imorgon :-)
Kram!

i min lilla lilla värld sa...

Så vackert =)