fredag 3 februari 2012

Fredag

Fredag idag och det känns skönt. Det har varit en vecka med mycket flängande och jag har inte fått någon riktig struktur på jobbet känner jag. I morse vaknade jag med en svidande näsa, en kliande hals och ett bultande huvud. Men det var ju nästan bara att vänta med tanke på hur barnen var förra veckan.


Syskonkärlek

Tuva hade ingen bra dag igår. Allt var fel och hon var arg mest hela tiden. Hon var arg för att jag kom till dagis, hon ville inte gå hem. Sen var hon arg för att hon inte fick följa med en kompis hem, sen var hon arg för att hon inte fick gå till en lekplats. När vi kom hem var hon arg för att hon inte ville gå på Musiklekis och när jag sa att hon slapp så blev hon arg för det! Usch stackars liten, så mycket känslor i en sån liten kropp. Det kan verkligen inte vara lätt.

Ja nu ska jag bara komma in i att blogga här på Blogger istället. Är det någon som har koll på deras app till Iphone? Jag kan inte se att man kan godkänna kommentarer där någonstans.

Nej nu ska jag sätta fart och jobba. Måste försöka gå lite tidigare så att jag hinner handla på vägen hem.
I morgon ska vi nämligen ha gäster så det behöver inhandlas en del till det.

Önskar dig en FIN fredag!

Kram och KÄRLEK!







8 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Nu hittade jag hit=)
Vilken underbar header du har fått till!

Jobbigt för liten Tuva. Känner igen det du skriver hos W.
Jobbigt för barnet och jobbigt för alla runt omkring. Hoppas att Tuvas fredag blir bättre.
Kram
Helen.HUSnrNIO

Therese sa...

Vilken fin header älskade du! Passar dig perfekt med det rosa ;-D Känns dessutom vårlig och fin :-D Håller mina tummar å tår att du inte blir sjuk utan får njuta av en fin helg med vänner å familj. KRAM <3

Popprinsessan sa...

Hej!
Jättefin header! Super! Nu kan jag läsa din sida på datorn igen, jag fattar inte vad det är som strular på min pc?
Vad bra att du simmade trots träningsvärk! Hoppas nu bara inte att du blir dunderförkyld.
Usch, ja det här med känslor hos de små är inte lätt. Det är ju inte lätt för oss vuxna heller... Idag har jag en sån dag när jag bara vill lägga mig ner och blunda. Men då kan det bara bli bättre, eller hur?
Hoppas att du får en riktigt skön fredag min vän!
Kram!

Popprinsessan sa...

Jag hade fel, det blir inte bara bättre... L kräktes just...

Johanna - Mamma till Leija sa...

Yes, nu kom det upp ett nytt fönster, tack! Mycket smidigare! Jobbigt när dom små liven é arga för allt... Önskar er en fin fredag & hoppas handlingen går bra! :) KRAM

Linda sa...

Nu är jag också här:)
Så fint du fått det här inne, verkligen jättefin header.
Jag vill också göra om inne hos mig men blir aldrig klar med den nya designen och får hela tiden börja om:(
Hoppas du har en fin fredag, här har vi minus 25 grader och strålande sol.
Kramar

Annas inspiration sa...

Åh så fin din header är!

Hoppas du kan samla kraft i helgen & förkylningen inte blir sämre

MÅNGA KRAMAR

Fröken M sa...

Usch, du får inte bli sjuk nu till helgen raring !!
Jag har mailat iväg din adress, så legopaketet borde komma till veckan !
Ha en riktigt mysig helg !! KRAMAR