onsdag 11 januari 2012

Vill bara få det överstökat

Imorgon är det dags för Elliots operation. Usch jag är nervös. Jag vet att det kommer gå bra och jag vet att detta är det bästa för honom men jag kan ändå inte låta bli att vara nervös. Det kommer ju som sagt bli så mycket bättre. Vi märker för varje dag som går att han bara hör sämre och sämre stackarn. Vi har till och med börjat höra att hans tal har blivit sämre.

Det är klart att det känns i hela mammas kropp när hon vet att de ska söva hennes lilla prins.


Jag ska ringa till sjukhuset i eftermiddag och få tiden för operation. Jag hoppas att vi får en tid så tidigt som möjligt eftersom han måste vara fastande.
Tuva ska vara hos farmor och farfar under tiden. Tuva och Elliot är så tighta och jag vill att hon ska få lite extra uppmärksamhet när vi är iväg. Jag tror att hon kommer vara lite orolig hon också under tiden.


Älskade lilla loppan, du tänker och känner nog mycket mer än du visar


Men hallå! Vad är det som händer med vädret. Det är ju inte konstigt att man är ständigt trött. Det är ju inte annat än grått och regn hela tiden. För att inte tala om blåsten! Jösses det kommer ju nya stormar mest hela tiden.


Nej nu ska jag sluta klaga och börja jobba lite istället.


Önskar dig en fin dag!


Kram och KÄRLEK!



14 kommentarer:

Mette sa...

Jag vet att det kommer att gå bra, men håller tummarna ändå.
Hör av dig när det är klart, så jag vet hur det gick och hur han mår.

Puss och kärlek

millamagi sa...

Många tankar & kramar till er alla.

jenny sa...

Skickar en STORkram och tänker på er inför operationen! <3

Fröken M sa...

Jag förstår att du känner oro vännen, men ALLT kommer att gå bra och jag är säker på att det kommer kännas mycke bättre efter operationen för er alla !!
Försök ha en bra dag !! Många kramar

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Förstår din oro, men jag tror och hoppad det går bra <3 Kommer att tänka på er hela dagen i morgon!!! Å tack RARA du för tipset om ellos, ska nog klicka hem gardiner därifrån och överraska min lilla prinsessa :-D KRAM

Kerstin sa...

Kjenner uroen din jeg også :), Men alt går helt sikkert bra. Det er veldig rart å se sin lille going bli sovnet inn. Det skjer så fort. Tenker masse på dere i morgen og en ekstra stor puss herfra til begge skjønningene våre.
Klem

Maria sa...

Förstår din oro!! Men det kommer att gå bra ska du se.
Jag finns alltid till hands om du behöver hjälp eller bara träffas & prata vännen, bara hojta till!
Vädret är något helt galet trist, känns som om det är mörkt hela dagarna just nu...

kram kram

Russin sa...

Åhh fina!!! Förstår att du är orolig över morgondagen.. :( När Lo var liten så opererades hon för bråck och att vara med och söva sitt barn är så jobbigt.. jag grinade non stopp.. men det blev ju bra i slutänden..:)

ska tänka på er i morgon vännen <3

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Förstår att du är lite ofokuserad, med tanke på morgondagen. Det är ju jag med men av så löjlig anledning att jag har en kamera liggandes so majg vill leka med ;-P Men efter lunch får det bli skärpning och hårdkörning... KRAMIS

britta bloggar sa...

Det kommer att gå jättebra! Jag håller tummarna!

Linda sa...

Förstår det känns jobbigt inför morgondagen gumman men jag är säker det kommer gå jättebra, tänka så skönt då det är över.
Kramar

Jannie sa...

Tro tusan att man är lite nervös!
Men det kommer att gå hur bra som helst vännen!
Men ändå,styrkekramar i massor förstås

Ps Vad är det för vänner vi har egentligen??Tror de vi har nol koll på bakning eller??ha ha ha

Ulrika sa...

Skickar styrkekramar till er inför morgondagen. Det är aldrig roligt att behöva låta sina barn gå igenom en operation. Men det kommer ju att bli så mycket bättre efteråt!

Kramar Ulrika

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Hoppas op'n går bra! Styrkekramar <3