måndag 16 januari 2012

Vardag igen

Ja så var ännu en helg över. Den här veckan drar vardagen igång på allvar igen. Barnen har valt att sluta på dansen men de har valt att börja på gymnastik istället. Detta är på tisdagar och på torsdag börjar Musiklekis igen. Idag är Glenn iväg och jobbar igen så det är jag som lämnar på dagis idag.



20120116-064747.jpg

Vi hade en jättemysig eftermiddag med våra fina vänner igår. Barnen älskar att vara på Busfabriken och de var inte stilla många sekunder. Båda två somnade gott igår kväll när vi kom hem.

Nej dags att slita barnen ifrån tvn så att vi kan komma iväg. Önskar dig en fin dag!

Kram och KÄRLEK

13 kommentarer:

millamagi sa...

Så skönt att se att barnen är pigga & glada. Imponerande så "lätt" operationen gick - skönt, att gå runt och oroa sig tär otroligt på kropp & själ. Ha en bästa dag! Kram

Ida sa...

Fina Tuva och Elliot. Hoppas du får en härlig dag.! Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Hoppas ni får en fin måndag!
Kram

Sara sa...

Detsamma goding

Jannie sa...

Hoppas du får en alldeles fantastisk start på veckan!
Massa kramar

Maria sa...

Så fina de är!!
Var där mycket folk på Busfabriken igår?
Hoppas att ni får en fin måndag!

kram kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

God morgon hjärtat! Så jag skrattade då jag läste att du kör på turkost, ha ha... men är inte förvånad längre... Luran älskar också dlekusbesöket vi hade, så nu tjatar ho natt åka igen, synd bara att vi har arton mil enkel väg dit ;-P Önskar dig en fin dag vännen <3 KRAM

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Ha ha ja vi tänker likadant även kring detta, var likso mtvungen att skriva av mig frustrationen i ett inlägg då jag var in i en blogg med en tjej som postar outfits och även skriver att hon kör en diet för att komma i ett par jeans... vilka signaler ger det alla hennes läsare då hon redan är trådsmal?! Blev så illa berörd då smala tjejer skriver om dieter.... Men nä, ska släppa det och påbörja dagens hög med papper. KRAM <3

Fröken M sa...

Godmorgon darling !!
vad säger du - det vore väl nåt om vi börja hänga i varsitt fönster - spritt språngande nakna ;)
( vi har massvis med fönster här om du skulle ändra dig... !? )
Åh, jag älskar sånna där busland och har ofta minst lika kul själv som viggo. Vi åker rutschkanor och hoppar oss svettiga på studsmatten. Träning i dess bästa form ;)

Ha en riktigt bra måndag !! Kramar

Vanilla - nybliven mamma sa...

Kan tänka mig att de somnade gott sen! :-) Ha en bra måndag!

Kram

Russin sa...

Gympa skulle jag vilja att Stina med började på men jag tror det bara finns lördagsmornar här.. och då jobbar vi oftast och jobbar vi inte en lördag så vill vi inte gå upp i ottan och stressa på gympa haha..

kraaam

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Kul med gymnastik & Busfabriken! Ha en fin dag!
Kram kram

Caroline sa...

Härligt att barnen hade så kul! Själva har vi aldrig varit på något sånt där lekland men i år kanske vi får tummen ur. Meeen jag antar att det kommer en del tjat om att åka tillbaka när de väl får upp ögonen för det. ;)

Kram