tisdag 3 januari 2012

Trött

Har nästan precis landat på jobbet efter att ha varit och simmat. Det blev bara 500 meter idag.  Jag var så trött i morse när klockan ringde eftersom jag har haft en liten kille som har sovit på mig hela natten. Tror han hade drömt något för han frågade flera gånger om det var någon som skulle komma och ta honom. När klockan var halvfem i morse försökte jag bära in honom till hans säng men då blev han jätteledsen så då fick han komma tillbaka till vår säng igen. Som tur är så händer det inte så ofta att barnen sover hos oss, jag kan verkligen inte sova med barnen i sängen.

Två dagars jobb nu och sen sticker vi upp till Stockholm. Glenn har fått ledigt men han har inte bestämt sig än om han ska följa med eller inte. Jag har sagt att han gärna får stanna hemma om han vill. Självklart vill jag ha honom med men ibland är det inte fel att vara ifrån varandra lite.

Vad tänker du på min vackra prinsessa? Du ser så ledsen ut!


Nej dags att ta tag i dagen. Önskar dig en superfin dag!


Kram och KÄRLEK!


14 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Hej kära du, här är det också en trött bloggerska... förkylning som poppar upp då jag anstränger mig, så jag gruvar att gå ut och skotta mer snö... Bläää. Men får väl bli min motion ;-D Och jag tackar så för dina alltid så gulliga och goa kommentarer, jag hoppas VERKLIGEN att vi får träffas irl detta år <3 Önskar dig en fin dag, många varma kramar!!!

Sara sa...

Så roligt med en tripp till Stockholm!
Kan tänka mig att barnen längta ihjäl sig! :)
Hur känns ryggen nu efter simningen?
Hoppas det gick bra, och att du får en härlig dag!
Kramar ♥

Ulrika sa...

Skönt att få komma i väg och träffa familjen lite!

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

Kram Ulrika

Ida sa...

Härligt, fast jobbigt det lät att simma :) hoppas du går en bra dag å tack för igår. Kram

Maria sa...

Strongt gjort med simning innan jobbet! Det kan jag säga att det hade inte jag lyckats med:-)
Är du bättre i ryggen igen?

kram kram

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Duktigt att orka simma, trots att du va trött!
Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Nu är all snö väck för denan gången, synd bara att 2 dm ska komma närmaste dygnet... Fast jag behöver iaf inte uppsöka gymmet *fniss* Lämnar en kram å tassar vidare <3

carola sa...

Va duktig du är med simningen.
Jag kommer inte ens utanför dörren på prommis jag, skyller på det ena eller andra.
Less på mig själv..

Efter helgerna är det skärpning.
kramisar

millamagi sa...

Fem hundra meter!! Bra jobbat, är du alltid så där sportig??? Ha en bästa kväll, kram

Fröken M sa...

Va mysigt att få åka aiväg lite - har ni några speciella planer i huvudstaden ?
Håller tummarna för att G följer med, men som du själv säger, ibland är det mysigt att få längta lite oxå ;)
KRAMAR

Popprinsessan sa...

Hoppas att du haft en bra dag och att du får sova bätre inatt.
Kram!

Linda sa...

Du är så duktigt med din simning, morgontrött som jag är skulle jag aldrig orka upp innan jobbet, eller jo om jag jobbar kväll kanske hihi
Mysigt med en stockholmstripp, både med och utan maken.
Kramar

curlingmamman sa...

Välkommen till Stockholm :)

Russin sa...

Åhh vad du är duktig men simningen.. tänkte jag med skulle börja varva min träning med lite simning då mitt gymkort inkl. även badet.. :) men jag tycker det är så jobbigt att simma hha så jag har inte tatt tag i det än.. ;)

KRAM