fredag 13 januari 2012

Tacksam

Jag är så tacksam för att allt gick så fort och lätt igår. Jag är tacksam för att vi redan märker att Elliot hör lite bättre och för att han har fått sova gott inatt. Han har inte ens nämnt sina öron så ont verkar han inte ha.

Här är lillprinsen i sin nya polismundering


Skönt att det är fredag idag. Veckan har känts lång och jag känner mig trött och sliten. Imorgon är det dags för Boll och lek igen och sen ska vi åka och titta på en ny bil. Eventuellt ska vi träffa ett par vänner på eftermiddagen/kvällen men de har varit sjuka så vi får se  hur det blir. Några sjukdomar vill vi inte bli smittade av.


Igår satt Glenn och tittade på gamla bilder i sin dator, vi hittade en gammal bild på barnen. Det är helt galet vad tiden går fort


Tycker inte det var länge sen de var så här små


Ibland skulle man vilja stoppa tiden för att hinna med. Jag måste försöka bli bättre på att ta vara på stunden och njuta av det jag har.

Jag önskar dig en underbar fredag min fina vän!

Kram och KÄRLEK!



 

16 kommentarer:

jenny sa...

Ha en fin fredag och helg, slappna nu av efter veckans action!
Kram

Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak sa...

Tack för din fina kommentar! :) Önskar dig en mysig fredag och helg! :)
Gud vilka sötingar!
KRAM!

millamagi sa...

Vilken söt lite konstapel! Så glad över att ni mår så bra - ha nu en underbar helg! Kram

Maria sa...

Framtidens fina polis!!
Skönt med fredag i dag:-) Försök nu att koppla av i helgen och vila upp dig vännen!

kram kram

carola sa...

så söt liten konstapel...

Åh tvillingbilderna som bebisar är bara för underbara, kan sitta här hemma och bara njuta..Minns dagen som igår när dom kikade ut.
Vilken lycka

kramisar

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Tittar in nu när jag har lunch å lämnar en stor kram, ska ta och filéa lite röding till dagens middag, tur att papap fiskar på å fyller vår frys ;-D Sedan blir det ev en liten bloggledighet i helgen, känner att jag behöver det... men får se hur jag lyckas ;-P KRAM

Britta Bloggar sa...

Vad härligt!!

Caroline sa...

Men oohhh så söta de var också när de var minipluttisar!

Spännande att kolla på ny bil! Jag skulle vilja ha en Prius. Hoppas vi kan köpa en sån när barnen blir lite större. :)

Kram kram

Killmamman sa...

så skönt att allt gått bra! kramar till dig och familjen!

och du har en utmaning på min blogg :)

Yohanna i Las Palmas sa...

Hallå och trevlig fredag!
Hjälp här har jag missat mycket, operation och allt.
Jag förstår precis vad du gick igenom. Vi gjorde ju detta på Alexander för inte så länge sedan. Fast då blev det en överaskningsoperation. Vi trodde att vi kom dit för en provtagning och så sa de att det var operation på G. Hemskt för jag hade inte kunnat förbereda Alex någonting. Sedan så fick jag inte vara med när de sövde honom....och jag bara HATAR spansk sjukvård. Hoppas att jag ALDRIG mer behöver åka dit.

Hälsningar och jag är glad över att allt gick bra och att ni märker förbättring.
Yohanna

Popprinsessan sa...

Vad lika de var om bebisar! Och vad skönt att allt verkar bra efter operationen! Hoppas att ni får en skön helg,
kram!

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Skönt att E känner sig OK. Oj, så små & söta! Ja, gäller att ta vara på varje sekund!
Kram

Russin sa...

hej gumman..
men vilka småttingar du har..:) ja tiden går så fort, man fattar inte då man tänker tillbaka..

skönt att Es hörsel redan är bättre..:) Toppen juh..
krama

veronica johansson sa...

Ja du tiden går alldeles för fort :( Man hinner ju knappt med. Men det är tur att det finns kamera så man kan ta fram bilderna och stanna tiden ett ögonblick :)
Stor kram till fina du <3

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Tittar in å lämnar en stor kram, hoppas ni har haft en fin dag, här väntar snart kudden så snart filmen är slut... KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

En supersöt polis =)