söndag 15 januari 2012

Sovmorgon

7.40 kom Elliot intassande och det är lyx för mig. Nu ligger han och Tuva och tittar på tv och jag ligger faktiskt kvar i sängen. Men rastlös som jag är har jag massor av saker i huvudet som jag tänker att jag måste gå upp och ta tag i.

Igår var vi och provkörde en helt ny bil. Jättefin och jättedyr. Det är svårt det där, ska man behålla den gamla och lägga pengar på att reparera eller ska man köpa en ny och amortera?

Idag måste det städas här. Golven är äckligt smutsiga.

Sen ska vi hitta på något mysigt med underbara vänner.

Kram och KÄRLEK

4 kommentarer:

CiliaH sa...

Ha en skön söndag kära du.

Kram

jenny sa...

Oh detta med bil är ju sån ångest.
Vi letade i ett halvår innan vi nu köpte en ny, elr ja, en begagnad men fin till ok pris.
Var tvunget med en större nu när vi blir en till, hade ju bara en liten Toyota aygo innan, nu blev det en avensis. Underbart!
Nu ska jag bara ta körkort också så att inte bara mannen kör hahaha
Kram

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Skönt med sovmorogn! Ja, det där med bilar é svårt. De kostar ju bara en massa pengar hur man än gör...
Kram

Caroline sa...

Lägga pengar på bilar är det tristaste. De kostar en massa pengar hur man än gör, frågan är som du skriver bara på vilket sätt man väljer att spendera dem. Det är ju jobbigt att ha bilen på verkstaden titt som tätt också, driftsäkerhet är ju värt i vardagen det med. Men det är ju inte säkert att en nyare bil inte krånglar. Svåååårt det där!

Kram