söndag 29 januari 2012

Shopping

Självklart blev det en del shopping igår, jag kunde ju såklart inte låta bli

Till Elliot blev det bruna knickers och den underbara molntröjan


Tuva får den här fina molntunikan (bild lånad från Me&I)


Den här blev det till mamman (bild lånad från Me&I)


Det här linnet får jag i värdinnegåva (bild lånad från Me&I)


Den här gången fanns det mycket fint till barnen till skillnad mot förra kollektionen. Tyvärr kan man ju inte köpa allt man vill ha. Men det blir nog fler visningar under våren då båda mina jobbarkompisar som var här anmälde att de ville ha visningar hemma.


Vi hade det mycket trevligt. Det var 9 tjejer och 8 barn här så det var ganska så hög ljudnivå ett tag när det provades kläder hit och dit.


Efter visningen kom barnens farmor och farfar hit och åt tacos med oss. Barnen var väldigt trötta när klockan närmade sig halvåtta så de somnade direkt när vi la dem.
Idag ska vi på kalas och fira fina Milton som fyller ett år. Men innan dess ska vi försöka hinna med lite fotografering och pulkaåkning.


Önskar dig en fin söndag.


Kram och KÄRLEK!


8 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Vilken mysig helg! Här har det inte hänt ett skit! Och nu har jag blivit förkyld med. Ont i halsen, lite hängig & småhostig :/ Så blir väl soffläge hela dagen...
Kram kram

Fröken M sa...

Åhh !!! Fina grejer ! Speciellt din klänning :)
Hoppas ni får en mysig dag vännen !
Här ska jag ta med små grabbarna ( Viggo & Teddy ) på en utflykt till min mormor och morfar strax !
Kram

Caroline sa...

Full fart hos er i helgen alltså, roligt! :)

Finfin klänning du köpt till dig själv också! Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Så härlig helg, kan tro de ser fram emot lite kalas efter en sjukvecka :-D Och så uuunderbar klänning/tunika du köpte, du kommer att bli så vacker i den <3 Önskar er en toppen dag hjärtat! KRAM

jenny sa...

Åh älskar molnmönstret. Har det på en body som astrid hade som nu väntar på bebisen..
Klänningen du hittade var ju otroligt snygg, jag som dessutom älskar brunt!
Bra val!
Ha en härlig söndag!!

Russin sa...

god morgon vännen..
tunikan var helt superfin.. :)

kramisar

CiliaH sa...

Åh vad fint! Jag vill också gå på Me&I party! Ha ett själv tänker jag inte eftersom sist jag skulle ha barnklädesparty hoppade alla av, typ två timmar in varav vissa typ hade frågat varandra"ska du dit" "nä" "ok då skiter jag med i det" :(

Kram

Linda sa...

Så mycket fina kläder, var långe sedan jag var på ett party nu, när vi bodde i Göteborg var det lite titt som tätt, här uppe vet jag inte om det är någon som har?
Kramar