måndag 23 januari 2012

Rastlös mamma

Det märks att barnen är dåliga för de har mest tittat på tv hela dagen. Några få stunder har  de lekt lite. Jag har så svårt för att slappna av så jag har rensat lådor, städat lite och ändrat bord i gillestugan.

Bordet vi hade innan lastpallarna fick komma fram igen


Tröttnade lite på lastpallarna men jag har dem kvar så jag kan byta tillbaka igen om jag känner för det.


Statusen här hemma är att Tuva faktiskt var feberfri på förmiddagen, Elliot hade 38,3. Har inte tagit någon feber på dem nu i eftermiddag. Tuva hostar på och även Elliot har fått en jobbig hosta. Hans är dock väldigt krupplik och jag börjar redan nu fasa för natten. Är rädd för att det blir en tuff natt när han redan nu låter som en skällande hund. Ja ja ingen idé att ta ut något i förskott. Vi får helt enkelt vänta och se.


Önskar dig en fin kväll!


Kram och KÄRLEK!



 

8 kommentarer:

Angelica sa...

Ja, de lådorna är supersnygga att förvara allt, inte bara lego i. Ska köpa en till som vi kan ha hans bilar i :D

Russin sa...

hej gumman..
men vilket fint bord. :) det är precis så jag har haft en tanke på att ha här hemma en hörnsoffa och ett fyrkantigt bord till ..:)

kramisar

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Gillar bordet!
Hoppas ni inte får en allt för jobbig natt...
Kramar

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Håller tummarna att natten blir lugn <3 Å jag är likadan, ändrar å fixar då jag blir rastlös, har man möjlighet är det ju toppen att kunna varva möbler, å detta bord gillar jag massor!!! I morgon åker jag på jobb, så lär nog itne hinna kika in, såjag hoppas ni får en bra morgondag <3 KRAM

Fröken M sa...

jag förstår dig vännen !
Trots att jag oxå känner mig lite krasslig byltade jag på mig massvis med kläder och tog en långpromenad när C kom hem - jag behövde verkligen få lite frisk luft efter en hel dag inne...
Nu ska jag dock bänka mig i soffan med lite godis...
KRAMAR

Maria sa...

Vilket fint bord!
Hoppas nu att i natten blir för jobbig för barnen med hemsk hosta.

kram kram

Popprinsessan sa...

Jättefint bord! Hoppas att du haft möjlighet att vila lite idag också. Och att natten blir lugn med mycket sömn.
Kram!

Caroline sa...

Vad fint bordet var!

Jag önskar er alla en lugn natt med mycket sömn. Kram på er