söndag 1 januari 2012

Nytt år, nya möjligheter

Gott nytt år min fina vän!

Vi hade en helt fantastisk kväll igår med underbara vänner. Vi åt gott så att magarna höll på att spricka. Barnen lekte på fint hela kvällen utan något större gnäll. Vi vuxna pratade, skrattade och njöt av varandras sällskap.





20120101-105746.jpg

Strax före tolv byltade vi på oss och gick ut till en brasa. När klockan slog tolv smällde vi raketer, skålade och pussades och kramades. Jag tror 2012 blir ett toppenår!

Strax efter tolvslaget åkte vi hem. Barnen somnade så fort de kom i säng. I morse kom Elliot in till oss vi halvsju men han somnade om efter en stund. Strax före nio kom Tuva intassande och då gick vi och la oss och mös i hennes säng.



20120101-110322.jpg

Strax före tio väckte vi de här tröttmössorna. Nu har vi precis ätit frukost. Idag får det bli en lugn dag eftersom vi alla är trötta.

Hoppas din nyårsafton var lika fin som vår.

Kram och KÄRLEK

7 kommentarer:

CiliaH sa...

Jag ser också framemot ett underbart 2012! Ha en fin och lugn dag kära du.

KRAM

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Så mysigt ni hade det! Nej, idag orkar man inte göra många knop. Lugnt här också! Tror med 2012 blir ett bra år. Eller det hoppas jag iaf på! Ja, vi måste absolut ses detta året :)
Kram på er!

Caroline sa...

Det låter som ni hade en toppen avslutning på det förra året och inledning på det nya! Ha en fin kväll och sköt om dig!

Kram

Killmamman sa...

låter som en fin kväll :) kram

Linda sa...

så domn orkade vara vakna till 12 dina kids, våra däckade en efter en så vid 12 var bara Oscar vaken.
Önskar dig ett underbart 2012 vännen!
Kramar

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Så fint nyårsfirande ni verkar ha haft! Här var det också lyckat även om jag var så trött att ajg somnade då jag nattade luran, varit mycket att stå i å förbereda, så skönt att det nu är över... Arbetar ska jag visst göra i dag med, men det är såå åtrögt att komma i gång...
Hoppas ni får det mysigt då ni åker till stockholm, får ni även träffa nya kusinen då tro? KRAM

Russin sa...

hej hopp..

Klart 2012 kommer blir fantastiskt, det ska vi se till ...:)

Jag har precis kommit hem från ett tränngspass på 1 1/2 timme, första för i år.. :) känns bra, har du kommit igång med din simning ?

kramkrma