lördag 28 januari 2012

Me & I

Godmorgon!

Hm börjar man bli gammal när man vaknar minst en timme före barnen och ligger och väntar på att de ska komma upp?

Idag är det som sagt Me & I visning här. Jag är sugen på en del kläder både till barnen och till mig. Det finns ju risk att det kan bli rätt dyrt idag. Men jag får nog ta ett snack med min son först. Det är ju inte lönt att köpa några kläder till honom om han bara tänker ha på sig sina poliströjor eller springa runt i klänning

Snygg han är i tiara och alldeles för liten klänning


Haha! Skämt åsido, det är ju mestadels poliströjor som gäller för den här grabben och då är det ju inte lönt att köpa dyra kläder om han inte tänker använda dem.


Idag eller imorgon tänkte vi försöka fota barnen lite. Glenn har ju en egen fotostudio här hemma och vi blev sugna på att ta lite bilder på barnen. Om det blir några bra bilder, det vill säga om barnen samarbetar så lär jag nog visa upp dem här på bloggen sen.


Statusen här hemma är att alla är feberfria men snoriga, men det lär vi nog få dras med ett bra tag framöver tyvärr.


Önskar dig en fin lördag!


Kram och KÄRLEK!


9 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Så känner jag med, har slutat köpa dyra/fina kläder till Luran, för hon vägrar att ha dem, hon ska enbart ha vissa gamla favoriter som är både solkiga å små :-/ Så här är det numer bror som får nya kläder, då han uppskattar det - än så länge! Kul att ni ska försöka fota barnen, smidigt då man har möjligheten där hemma :-D Nu ska vi itna lite frukost! KRAM

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Haha, du vaknade säkert tidigt bara för du vet att det blir en kul dag med Me&I visning ;)
Hoppas det blir fina bilder på barnen :)
Kram

Ida sa...

Hehe så söt E är ;), ser fram emot eftermiddagen. Ses om några timmar. Kram

Fröken M sa...

Hihi... men han är ju väldigt FIN som prinsessa :)
fast jag håller med dig - dyra kläder till barn är egentligen överskattat, speciellt om de ändå inte använder dem !
Ha en toppen dag hjärtat !! Kramar

jenny sa...

ohh hoppas på att få se fina bilder!
och me&i är ju så fint, men ja dyrt.. men till skillnad från blingo som jag gillar pga tryck och eco.. så håller de ju i tvätten och det är ett stooort plus.
betalar jag dyrt vill jag ha kvalitet och det tycker jag att man får.

hoppas det blir superlyckat och att du hittar något fint till barnen, ja även till poliskillen ;-)

här föds det inga barn så jag slöar mest, men det är skönt det med.
kramar

fnulan sa...

Men åååååååå han är ju fantastiskt söt och säkert det i polisuniform med, en skönhet klär i allt heter det ju!
Massa helgkramar till dig!
Love

Linda sa...

Haha snygging! Nä att köpa en massa dyra kläder som sedan blir liggandes i en låda är ju inte lönt. Men då kan det ju bli destom mer till dig och TUva istället:)
Kramar

Sara sa...

Sötaste Elliot :))
Tack för en mysig eftermiddag ♥
Och töserna var nöjda efter lekstunden med Tuva o Elliot :))
Kramar ♥

Caroline sa...

Snorighet kan verkligen bita sig fast länge.

Det var en söt liten prinsessa du hade där!:D Kul att ha en egen studio hemma, vi har pratat om det. Känns lite onödigt eftersom K jobbar och vi har dåligt med plats meeeen kul att leka lite när man känner för det. :)

Kram kram