måndag 2 januari 2012

Lediga

Återigen har barnen och jag en ledig dag medan pappa jobbar. De enda planerna vi har för dagen är att åka hem till fina Ida för att få mamma klippt. Det behövs verkligen kan jag säga. Nackdelen med kort hår är att det från den ena dagen till den andra blir alldeles för långt och helt omöjligt att fixa till.

Hittade några gamla bilder. Snacka om långhårig liten kille.


Igår bestämdes det att vi ska åka upp till Stockholm i helgen. Jag är ledig på torsdag och så är det ju röd dag på fredagen så då passar vi på att åka upp och hälsa på familjen lite. När vi åker beror lite på om Glenn ska följa med eller inte. Ska han följa med så beror det på om han får vara ledig på torsdag eller inte. Barnen blev jätteglada när jag berättade det för dem och nu tjatar de och frågar när vi ska åka.

Titta på den här söta lilla loppan då!


Just nu sitter vi nere i gillestugan och myser framför teven. Vi ska väl kanske snart masa oss upp och göra lite frukost.


Önskar dig en fin dag!


Kram och KÄRLEK!


7 kommentarer:

Maria sa...

Så mysigt med ett besök i Stockholm!
Vilka fina bilder på barnen:-) Skönt att få klippa sig, längtar tills det är min tur...
Ha nu en riktigt bra dag!

kram kram

carola sa...

Go ungarna då.
Kikade på gamla bilder och fick dåligt samvete:)
Nisse hade värsta hockeyfrillan tills han var 2 år, stackarn.

God fortsättning

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så skönt med lite ledighet & en tripp till Sthlm :) Kram

millamagi sa...

nu blev jag lite avis - vill också till Stockholm. Men mannen min har lagt in om en lugn & kalorisnål trettonhelg... han fick chocken i morse när han ställde sig på vågen... sånt som händer.
Ha ett bästa 2012 - all lycka.
Kram

Caroline sa...

Hihi, så söta de är! Han var verkligen långhårig på bilden.

Skönt att klippa sig och bli lite ompysslad och vad roligt med en Stockholmstripp!

Kram

Fröken M sa...

Va mysigt att börja veckan med lite ledighet :)
Själv planerar jag långhelg nästa helg - fredag är ju röd dag och på måndag är dagis stängt !
Då kanske man skulle passa på att få iväg vår långhåriga lilla skrutt till frissan, något som INTE kommer uppskattas om jag känner honom rätt ;)
KRAMAR

Popprinsessan sa...

Här finns ännu en med kort hår som känner ugn problematiken :-)
Härligt med leiga dagar och möjlighet att med kort varsel kunna planera in en weekend! Hoppas Glenn kan åka med.
Kram!