torsdag 26 januari 2012

Full fart

Idag är det full fart på jobbet. Revisorn är här och gör en revision så jag måste vara tillhands hela tiden med uppgifter, papper och pärmar.

Det var så grymt mycket folk i simhallen i morse så jag simmade bara 500 meter. Ska nog försöka ta mig dit två gånger i veckan på lunchen istället för som det är nu så får jag inte ut något utav simningen tycker jag. Att bara kryssa mellan en massa folk och vänta och trampa vatten gör mig bara stressad.

Har inte fått någon status hemifrån än men Elliots feber låg på 39 grader hela dagen igår. Jag hoppas att den är lägre idag.

Önskar dig en fin dag!

Kram och KÄRLEK!

6 kommentarer:

jenny sa...

åh surt på simningen, har känt samma sak när jag simmade för hundra år sedan. ligga bakom någon segis och sedan behöva trampa vatten mellan varven för att inte få deras fötter i huvudet, hu nej då är det bättre att känna sig klar och komma tillbaka dagen därpå.
inte värt irritationen. ja inte för min del iaf haha

hoppas er lille snickare mår bättre idag! (så fint med snickisar - snickarbyxor)
kram

Maria sa...

Trist när där är så mycket folk på morgonen:-(
Hoppas att Elliot har fått vakna upp utan en massa feber idag!

kram kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Äntligen hemkommen, blev längre tur på bynd än tandis, fick agera mottagare av svägerskans beställda saker från ikea med. Toppen att kunna ställa upp för varandra då det krisar, hon tar barnen å jag hennes gods, bra byte ;-D Hoppas det går bra med revisionen å att du kommer hem till en feberfri pojke. här väntar lite jobb innan förskolans cafe kallar *ler* KRAM

Fröken M sa...

Jag hoppas du får en glad rapport, att febern sjunkit och att ni alla får vara friska till helgen !! kramar

Marina sa...

Har dom inte både snabba och långsamma banor? Kolla annars med dem om de har banor för uthyrning - brukar bara kosta nån tia för en halvtimme.

Caroline sa...

Trist att behöva "köa" i bassängen. Hoppas det är bättre under dagtid.

Kram kram