fredag 6 januari 2012

Energigivande dag

Idag har jag haft en fantastisk dag. Tyvärr kunde inte Maria komma som planerat men henne träffade jag senast i somras så jag får leva på den träffen ett tag till.
Men jag har träffat två vänner som jag inte har träffat sen jag gick ut gymnasiet för 18 eller är det till och med 19 år sen. Vi har knappt haft någon kontakt alls sen dess men ändå så kändes det som igår när vi träffades idag igen. Karin och Maria är båda två helt underbara människor och det gav mig så mycket energi att träffa dem idag. Det blev en del tvillingprat och jag hoppas att Du Karin vet vart jag finns om du undrar något. Tuva och Elliot lekte med Karin och Marias barn och hade det jätteroligt.

Vi fick skjuts dit av pappa men hem åkte vi Både tvärbanan och tunnelbana till barnens förtjusning.



20120106-203640.jpg

När vi kom hem ville barnen prova sina nya saker de hade fått på förmiddagen. Tuva fick rosa änglavingar och några partytutor



20120106-203908.jpg

Elliot fick en pirathatt och en sabel till sin piratutstyrsel.

Nu ska jag slötitta lite på tv innan jag landar i sängen. Imorgon ska jag äntligen få träffa min brorson för första gången.

Kram och KÄRLEK

3 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Mysig dag ni haft! Kul att få träffa brorsonen! Nej, dags att tränga ihop sig med Leija. Go'natt!

Linda sa...

Låter som ni roar er kungligt i huvudstaden:) så roligt att träffa gamla vänner.
Mycket med bebisgos i morgon för han ör bebis kan jag tänka mig eftersom det är första gången ni träffas?
Njut lite av huvudstaden och dess puls för mig med, här finns det liksom ingen hihi
Kramar

Karin sa...

Ja, så kul att ses - det är inte klokt att det har gått nästan tjugo år Tråkigt att Maria inte kunde bli med, men det går bli nästa gång! Kul med tvillingprat och vi var ju åtta personer här varav tre tvillingpar! :) Mys med lilla brorsonen och kör försiktigt hem i morgon!