torsdag 19 januari 2012

Att dela med sig

Hemma hos oss måste man dela med sig av sina saker.
Junior var dock inte så glad när han tvingades dela sin säng med Skrållan igår

Igår kändes allt mycket bättre än det gjorde dagen innan, mycket tack vare alla fina kommentarer ifrån Er mina fina vänner <3

I morse var jag simmade igen och idag blev det 900 meter! Tanken är att det ska bli 1000 meter varje gång jag är där men jag trappar upp det lite vartefter.

I eftermiddag börjar Musiklekis igen för barnen. De ser verkligen fram emot det, de älskar att sjunga. Glenn ska iväg och titta på en annan bil idag. Vi funderar mycket på hur vi ska göra med det här med bil. Amortera eller reparera, vad vill vi lägga pengar på? Varför ska det vara så dyrt med bilar?

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Vad duktig du är med simmningen! Puss o Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Så duktig du är som sommar på mornarna, önskar jag hade din diciplin!!!! Å ja, dessa bilar, vår har kostat oss alldeles för mycket å ändå är den rätt ny.... Suck! KRAMAR fina dig innan jag tar en tidig lunch <3 KRAM

Popprinsessan sa...

Vad duktig du är!
Ang bil hade jag nog hellre amorterat än reparerat. Det känns som att när bilar väl börjar gå sönder....
Förresten så kan jag inte längre läsa din blogg från datorn, bara paddan eller telefonen... Det blir bara en tom sida på datorn. Skumt!

Hoppas att du har en bra dag,
kram!

Ida sa...

Härligt! Jag följer gärna med dig och simmar sen om du vill ha sällskap! Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Bilar är boring :( Men lite kul att köra om man har en ny... =) men annars ska de bara fungera utan problem.
Supersöt bild! Ser så mysigt ut.

Sång och musik är underbart. Kul att de gillar det!
Ha en fortsatt fin torsdag.
Helen.HUSnrNIO

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Tittar in igen för att önska dig en fin eftermiddag och kväll, ska hämta barnen om någon timme så dags att göra ett sista ryck... Sedan kommer deras faster som vi ska bjuda på tacos, oj så crazy vi är som tar det redan på en torsdag *fniss* Lämnar massor av kramar om jag inte hinner in nått mer i kväll <3

Ida sa...

Ja det gör jag gärna! Då blir det ju att jag masar mig dit om man gör det ihop! Hade varit kul. Ah värkrabletter verkar vara lösningen. Tack! Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hihi, kul bild! :)