tisdag 6 december 2011

Tisdag och full fart

Ja nu är det som sagt mycket som händer. Det är mycket på jobbet och det händer även mycket privat. Detta gör att tiden går så fort. Jag hinner inte alls kika in hos Er lika mycket som jag skulle vilja men som jag har sagt tidigare så har jag inte glömt bort Er.

Så här glad var Elliot när pappa hjälpte honom att kavla ut pepparkaksdegen förra helgen


Tuva hade hjälp utav Skrållan att baka, hon satt på stolen bredvid och tittade nyfiket på


Jag önskar dig en fin dag min fina vän! Nu måste jag dyka ner i jobbhögarna igen, de tycks aldrig ta slut.


Kram och KÄRLEK!


13 kommentarer:

Caroline sa...

Mysigt med pepparkaksbak! Fick Skrållan smaka degen då, för det är väl obligatoriskt när man bakar? ;)

Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

De är sååå söta barnen å jag ler åt E:s ständiga följeslagare poliströjan, vad han blir då han blir stor behöver ni nog inte fundera på ;-D KRAM

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Kul att baka pepparkakor! Ha en bra dag vännen! Kram

Josefin sa...

Skönt att du inte glömt bort mig(oss) :) Så glad när du skriver en rad men jag förstår det där med att inte alltid hinna med. Ibland kikar man bara in för att inte missa något men inte alltid man skriver hos alla. Så är det ju.

Ha en fin tisdag. Nu ligger det lite snö här. Jag hoppas ju till skillnad från dig att det ligger kvar. Men dina barn gillar väl snö misstänker jag?

Kram Josefin

Jannie sa...

Åh vad mysigt med pepparkaksbak!Troo tusan att deär lyckliga!
O du min kära vän.Stressa inte ihjäl dig!!du måste vara rädd om dig!STOR KRAM

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Nu har jag varit och löst ut bilen som har en ny ruta, blev som tur var inte så blodigt så jag firade med att köpa mig en amaryllis som jag nu ska plantera... Måste ju roa sig på fikarasten ;-D KRAM!

Killmamman sa...

å vad mysigt med pepparkaksbak! :) hoppas du mår bra! kram till dig

Maria sa...

Äter katten pepparkaksdeg??
Ta det nu lugnt & stressa inte ihjäl dig vännen!

Kram Kram

Fröken M - Vinn en Tassimo T20 ! sa...

Hej vännen !!
Jag tror nog att de allra flesta har mindre tid över nu innan jul - åtminstone jag har väldigt mycke mindre tid framför datorn !!
Men jag tänker på dig !! KRAMAR

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Blev inget julmys här, bogge ville inte sova i kväll så han och jag har kamperat i soffan och sett äntligen hemma, och nu marsch i säng! Kram och godnatt vännen <3

Popprinsessan sa...

Hoppas att du inte stressar allt för mycket, fina du! Jag hinner inte heller med så mycket just nu, men så är det i perioder.
Hoppas att du haft en bra dag och snart sover gott,
kram!

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Sv: Tycker det händer nått lite då & då nuförtiden... Våldtäkter, mord osv. Nu va det två grabbar som hade knivskurit en annan mitt på blanka dan... Offret klarade sig & de båda grabbarna e gripna.

Russin sa...

åhh så mysigt att baka pepparkakor.. Tror jag måste köpa deg till det imorgon så vi kan baka det i helgen stina och jag.. problemet är väl bara hur jag ska lyckas hålla mig från kakorna sedan, haha.. jag älskar pepparkakor och de ingår inte i min stenhårda bantning nu.. ;)