torsdag 22 december 2011

Sista rycket

Ja idag kör vi sista rycket innan det är dags för några dagars ledighet. Barnen och jag är lediga imorgon men Glenn jobbar. Nästa vecka blir det två dagar på dagis och jobb.

Så här såg mina små troll ut deras första jul


Tomten hade mycket riktigt kommit till festen på dagis igår. Han hade med sig julklappar till alla barnen och de fick varsin tandborste. En bra present tycker mamman. Dock sa Elliot när tomten gick att tomten pratade precis som Yvonne (en fröken på en annan avdelning), haha de är inte så lättlurade som vi tror de små.


I eftermiddag ska jag till min kompis igen som ska massera och knäcka mig. Det ska bli så skönt. Jag är mycket mycket bättre än jag var i helgen men jag känner mig fortfarande väldigt öm och stel.


Önskar dig en fin dag min fina vän! Jag hoppas att Du inte stressar för mycket så här inför jul.


Kram och KÄRLEK!


12 kommentarer:

Sara sa...

Åh vilken underbar bild ♥
Så fina o så små!
Massa kramar till dig!

CiliaH sa...

Låter härligt med massage, skulle önska att jag också bokat in något sånt nu.

Ha en underbar dag fina du!

Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Fniss så smart liten kille du har <3 Och jag hoppas du blirbättre i ryggen efter dagens behandling. Jag sitter totalt igenmurad i ett öga där varet rinner så här blir det varken att åka å handla eller särskilt mycket anant gjort. Vågar inte köra bil med bara ett öga... å är ingen snygg syn, vill ju itne skrämma barn å pensionärer så här innan jul å allt *fniss* Önskar dig en fin dag <3 KRAM

Fröken M sa...

men vilken UNDERBBAR bild !!
Ha nu en helt fantastisk dag - tänk, snart kommer TOMTEN !! :)
kramar

millamagi sa...

Skönt att du känner dig bättre, söta små tomtar!! kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Guuud så mysigt med julspell i kyrkan å än mysigare då era sötisar är med. Är garanterat både stämningsfyllt och ett tårögt ögonblick <3 Här känns det bättre i ögonen nu som tur är, så kanske ser jag normalt på jul :-D Önskar dig en fin kväll nu vännen <3

Russin sa...

Hej gumman..

Hoppas du fick en bra dag.. :) Så söta små nissar på kortet <3

Passar på att önska dig god jul, nu väntar en tuff jobbdag i morgon så jag kommer troligtvis inte hinna gå på bloggrunda mer innan jul..

KRAAAM

Fröken M sa...

hihi... jasså, visste du inte det ? Jodå, Fröken M står för Michaela och jag är egentligen inte alls så hemlig av mig ;)
Jag erkänner att det förmodligen se kul ut om någon såg mig nyss - med hårfärg i håret, i bara underkläder - åkandes på wigglekarten, men till mitt försvar så vill jag inte färga kläderna och jag är lite barnslig i sinnet !
dessutom är snart min choklad och blåbärsfudge klar !!
KRAMAR

carola sa...

skulle verkligen behöva massage.
Vi har en spa kväll maaken och jag i presentkort, måste ta ut den snart
Det behöver vi båda.

Var rädd om dig
kramisar

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Tittar bara in å lämnar en kvällskram, skulle lägga mig men fasnade framför Tinas mat, å så hittade handen en av godisburkarna... så jag stannar uppe en liiiiten stund till ;-D KRAM

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Åh, så små & så söta! Nej, barn e inte lättlurade, hihi!
Önskar er en fin jul!
Kram kram

jenny sa...

Åh jösses vad söta! Kul att se de så små!
Hoppas att julen varit härlig o. att den gått i lugnets tecken. Det har den gjort här o. det har varit välbehövligt och skönt.
Kramar fina du!