lördag 10 december 2011

Pepparkaksutsmyckning

Koncentrationen är på topp när man dekorerar pepparkakshuset


Så här snyggt blev resultatet


Det går sakta men säkert framåt för Glenn. Han är uppe men orkar inte så mycket.
Om ca en timme ska barnen och jag åka till barnens kusiner för att fira deras födelsedagar. Jag är så trött att jag skulle vilja gråta. Det har varit för mycket den senaste tiden och det i kombination med ytterligare en förkylning gör att jag känner mig helt matt.


Nej det är väl bara att slänga sig i duschen så kanske man piggnar till lite.


Önskar dig en fin lördagskväll.


Kram och KÄRLEK!


4 kommentarer:

Maria sa...

Slit inte ut dig gumman. Puss!

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Fint det blev! Ta det lugnt & glöm inte ta hand om dig! <3 Hoppas ni får det bra på kalaset! Kram

Maria sa...

Så fint pepparkakshus!! Hoppas att ni hade trevligt på kalaset.
Du måste var rädd om dig vännen!!

kram kram

Russin sa...

Så fin.. De ser koncentrerade ut <3
här har vi med byggt pepparkakshus idag..:)
kramar