måndag 19 december 2011

Nödslakt och tvätt

Just nu känns det som att det är dags för nödslakt på den här gamla kossan. Jag var hos min vän igår och han konstaterade att jag är inflammerad i nedre delen utav ryggen och spänd som en fiolsträng i övriga ryggen. Han knäckte och masserade mig men det kommer behövas några gånger till innan jag blir bra. Just nu är starka antiinflammatoriska värktabletter mina bästa vänner.

Glenn stackarn har antagligen hostat sönder ett revben eller ett muskelfäste eller något för han har jätteont i ena sidan. Det är inte mycket till liv i oss två just nu.

Älskar den här bilden som fina Sara har tagit


Igår när jag kommer in i badrummet står min lilla prins vid handfatet och grejar med något. När jag frågar honom vad han gör svarar han att han tvättar sin kamera! Ja det var den kameran det. Han blev så ledsen när han insåg att kameran hade blivit förstörd av tvålen och vattnet. Kameran var ju hans allt. Han tyckte att den var smutsig och han förstod ju inte att den skulle gå sönder när han tvättade den. Vi får se om vi kanske köper en ny till honom i julklapp, egentligen har vi köpt alla julklappar till honom redan men han var ju så förkrossad igår min lilla prins.


Önskar dig en fin dag!


Kram och KÄRLEK!


8 kommentarer:

Russin sa...

Hej gumman..

Nej men inte blir det nödslakt inte, hihi.. Men se till att vila nu och överansträng dig inte.. :) *kramar om*

Söta lilla E som tvättar kameran, lilla gubben.. han vill ju bara ha en ren kamera till jul, hihi.. Hoppas tomten kommer med en ny till han nu då.. ;)

Idag känner jag mig lite piggare och nu har mannen och jag varit på gymmet.. Nu väntar julklappsinslagning och en dusch.. :)

KRAAM

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Åh, stackars er! :( Och trist med kameran! Hoppas ni får en nogerlunda bra måndag trots allt!
Kramar

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Nääää så trist :-/ Förstår han blev förkrossad. Själv blev jag just uppringd från dagis och måste hämta Bogge, visst hans tur nu med ögonen, men jag ser varken var eller nått rött... Dock sa de att han var igenklistrat då han sovit, vi får väl se. I morgon måste jag iaf på möte så mangus får ta vab då... Å du TACK rara för det fina julkortet som låg i lådan i dag. Jag blev så glad ska du veta, nu hänger dina fina pepparkakor i mitt kök på anslagstavlan :-D KRAM

millamagi sa...

Men fy & blä... så trist att ni mår dåligt. Jag håller alla tummar för att allt ont snart flyger bort. Ha de' bäst och ta de' lugnt, kramen

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Fniss Bogge vill gäran också leka, men då sitta på dockskåpet då vi fick sätta det uppe på en byrå så att han itne ska ta sönder det, lite för liten än... Här blir det hämtmat i dag, är superlat och stressad inför morgondagens möte som jag nu pga vab inte kan förbereda som ajg tänkt mig, men ähh det är värdsligt, det löser sig nog. Julen är i sikte å det gör att jag kan genomleva allt ;-D kramis och en mysig kväll till er <3

Maria sa...

Vad tjatigt att ni mår som ni gör, inget kul att behöva ha ont:-(
Men lille fina killen.....förstår att han blev förkrossad när han förstod att kameran gått sönder. Får hoppas att tomten kommer med en ny kanske:-)

Kram till dig vännen!

Fröken M sa...

åh va jag hoppas du har rätt - har de inte kommit nåt i morgon får jag nog börja skicka mailoch fråga vart de är ;)
Vore ju sådär kul att få överlämna julklapparna i mellandagarna....
Många kramar till dig finaste !!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Nu väntar sängen här, gruvar för att köra 25 mil i morgon bitti om det ska snöa... men får åka tidigt å ta det vackert. Hoppas din onda rygg ger med sig och de antiinflammatoriska börjar verka så du får njuta av julen utan det onda *kramar om* Natti <3