fredag 23 december 2011

Mysig dag

Idag är jag och barnen lediga. Vi har lite ärenden att uträtta annars ska vi bara ta det lugnt. Jag borde städa av golven här hemma men jag tror tyvärr inte att min rygg klarar av det, det blir väl jul även med smutsiga golv?

Min nya ljusstake som det står XMAS på


Dock så började dagen inte så mysigt. Elliot kom in till mig när jag låg kvar i sängen och frågade om jag hade tvättat hans poliströjor och när svaret blev nej blev han ARG! Ja jag ska sätta på en maskin om en liten stund...


Tuva började tjata om frukost redan innan klockan sju, när jag hade dukat fram frukosten vid åtta blev hon arg för att hon inte hade fått duka fram. Hm hur man än vänder sig så har man rumpan bakåt.


Men det här ska nog bli en mysig dag ändå. Jag önskar dig detsamma!


Kram och KÄRLEK!



3 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

God morgon gumma! Hoppas din rygg känns bättre ändå i dag, utmana isf inte det onda geom att städa golv. Jag är fullt frisk å skiter i mina golv ändå om det är någon tröst ;-P Skulle någon anmärka säger jag att jag inget ser pga ögonen *fniss* Och så jag ler åt din poliskille, han borde ha en hel garderob polioströjor ju :-D Massa kramar <3 <3 <3 Ps Din ljusstake är grymt snygg, helt i min smak!!!! Ds

CiliaH sa...

Oj, vilken början! Hoppas barnen är på bättre humör nu och att ni får en härlig dag.

Kram

Maria sa...

Härligt med trotsiga barn:-) Likadant här kan jag tala om....
Strunt i golven! Tomten smutsar ändå bara ner dem när han kommer:-)
Här ska vi också försöka ha en lugn dag. Känner oss lite förkylda jag & Saga.
Du har något att hämta inne på min blogg!!

Kram Kram