tisdag 27 december 2011

Lediga

Idag är jag och småtrollen lediga medan pappa är och jobbar. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Plocka bort julen kanske. Men Tuva blev jätteledsen när jag sa det så vi får kanske kompromissa lite...

Jag måste bara visa den här bilden på vår "lilla" Buddha.
Här var han några månader gammal bara


Vi skulle behöva en ny matta till gillestugan. Jag har funderat på att ta en sväng till Ge-Kås idag eller kanske till Ikea men jag vet inte. Jag har sett en snygg matta på Rusta också som jag skulle tänka mig. Äh vi får helt enkelt se vad vi hittar på under dagen.


Hur som helst så önskar jag dig en fin dag!


Kram och KÄRLEK!



11 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Vad skönt att kunna åka så där spontant tlil GeKås! Även om jag inte har jättemycket längre så känns det ändå som något som bör planeras. Och jag skulle inte orka ta med mig båda barnen tror jag...Hoppas att ni får en bra dag oavsett vad ni hittar på!
Kram!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Hoppas ni får en mysig dag oavsett vad ni gör, här hjälpte barnen mig att ta bort allt ur granen, så nu är ALL ju borta här. Och oj så skönt och rent det då känns ;-) KRAM KRAM

Josefin sa...

Hahahaha vilken goding :) I den där åldern är det sunt att vara lite tjockis. Man blir mer orolig om de är små och taniga faktiskt.

Hoppas julen varit alldeles underbar. Kram goa du!!

Malin sa...

Hahaha, vilken härlig bild!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Hoppas ni har en bra dag å att kvällen blir mysig, vi har gjort bort allt handlande inför makens 30-års kalas nu, skönt! blir nog bara en slappar kväll nu! KRAM

Maria sa...

Åh vilken härlig bild:-)
Här är vi också lediga, fast mannen jobbar lite. Rätt gott med lite vardag igen faktiskt.
Skulle också kunna tänka mig att plocka bort julen nu....ljusstakarna i fönstret kan få stå kvar någon vecka till men allt det andra ska bort.
Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kram kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Lite avslappnad shopping är väl aldrig fel...
Jag har också sett mattor på Rusta för ett tags en som jag absolut skulle kunna tänka mig.

Härlig bild! Störtskönt uttryck :-D

Julen får allt vara kvar ett tag till hemma hos oss.
Nu är ju inte vi hemma för tillfället men över nyår åtminstone och kanske även någon dag till.
Men sen är det klart när jag väl kommer hem till huset så kanske jag är trött på den...

Önskar dig och din familj en fin tisdagkväll!
Kram Helen.HUSnrNIO

Yohanna i Las Palmas sa...

Hallå där! Jag skrev detta i ett inlägg i din gamla blogg. Vet inte om du får det så jag lämnar ett här också. Det var när du berättade om ditt linneskåp.

Kommer du ihåg detta inlägg som du skrev?

Nu har vi kört Real Life under hela året och nu när det närmar sig slutet på 2011, tänkte jag försöka att locka alla som varit med tidigare att berätta igen.
Denna vecka handlar det om att berätta om något i ditt "real life" som hänt, som du lyckats med, som du är stolt över osv.
Ända tills på torsdag kväll finns det tid. Sedan så gör jag en sammanställning över alla inlägg så vi alla kan gå in, på fredag, och läsa hos varandra om alla framgångar vi haft under året. För att komma i stämning till nyår.

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/real-life-arets-prestationer.html

Hoppas att du hänger på.

Hälsningar
Yohanna

fnulan sa...

Åååååååååååååååå har du så nära till Ullared??? Jag vil med det :((( Det kortet va ju fantastiskt =)=)=)=)

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Söt Buddha! :) Hoppas ni hade en mysig dag! Kram

Linda sa...

Hihi, så söt liten buddah:)
Vilket lyxproblem att kunna välja på både IKEA, RUSTA och Ge-kås, själv har jag dollar att välja på :)
Hoppas ni haft en bra dag, Kram