tisdag 20 december 2011

Jag ser det snöar

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var ju roligt hurra! Ja det hade det kanske varit om det hade legat kvar. Nu blir det bara blött på marken utav det.

Haha kolla vad små mina troll var förra året vid den här tiden


Statusen på oss gamla är väl sådär kan jag säga. Min rygg är bättre men långt ifrån bra.
Min förkylning, ja den är helt klart kvar med massor av snor, hosta och slem.
Glenns hosta börjar bli lite lättare men det gör fortfarande ont i sidan på honom när han hostar.


Tuva är täppt i näsan men det rinner inte. Hennes hosta har tack och lov gett med sig.


Ikväll har barnen dansuppvisning för oss föräldrar, det ska bli spännande att se om de har lärt sig något på de gångerna de har varit där.


Kram och KÄRLEK!


7 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Här regnar det bara, skitväder!
Så söta små nissar!
Krya på er nu, KRAM

Russin sa...

hej söta du..

ja nu får ni krya på er allihopa så ni blir frisk till julafton.. Hjälp det är ju bara ett par dagar kvar och jag fattar inte hur detta gått tilll, haha..

vilka små nissar du hade förra året, hihi..

kramisar

Yohanna i Las Palmas sa...

Nej det är inte mycket bevänt med de gammle ;)

Hoppas snön får ligga kvar och HJÄLP vad ungarna växer fort. Från ena året till det andra så känner man knappt igen dem.

Hälsningar
Yohanna

carola sa...

Visst är det härligt med snön, helt plötsligt vill barnen ut..Mindre bråk gladare mamma:)

Det som hände honom fick mig att tänka om lite, han lämnade sin familj träffade sina polare och spelade hockey....sen så pang
Tänk familjen, tänk barnen..huh nu mår jag illa

Vi ska vara rädda om det vi har..
Kramar om

När jag sen byter helt skriv din bloggadress i din kommentar så tar jag mig därifrån, dom ska ändra sen hoppas jag..

Maria sa...

Blev så glad i morse när jag såg att det snöade!!
Men nu i eftermiddag regnade allt bort här....trist:-(
Vilka söta små tomtar:-)

Kram Kram

Popprinsessan sa...

Nej, mycket snö har det inte kommit här. Några flingor blandade med regn kom i morse.

Hoppas att ni mår något bättre ikväll även om jag antar att det inte är något större skillnad.. Krya på er kramar!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Hej gumman! Åhh så det vuxit, vilken skillnad då man jämför detta inlägg med det senaste *ler* Söta är de <3 Även här har det varit tomte på dagis i dag och avslutning, dock kunde bara svea som är frisk gå, jag och holger har varit hemma med våra röda,svullna, variga ögon :-/ Fy, är som att ha grus i dem. Lite data tid pga det, torkar ut å gör det värre, men ville komma in till dig och lämna en stor kram och tacka för all din omtanke och fina kommentarer. Du gör mig jämt så glad! KRAM <3