onsdag 7 december 2011

Inte nu

Jaha då har Glenn blivit sjuk. Det var inte vad jag behövde just nu kan jag säga.
Detta är nog den veckan som vi har mest i kalendern på hela året och så går han och blir sjuk. Jag själv vaknade med ont i halsen och huvudet så jag är väl inte långt därifrån heller. Ja ja det är bara att bita ihop.

Den här bilden tog jag för ca ett år sen, då hade vi mycket snö. Nu kan vädret verkligen inte bestämma sig. Vi har fått lite snöblandat regn nu i några dagar men det är ju inget som ligger kvar.

Önskar dig en fin onsdag!

Kram och KÄRLEK!

15 kommentarer:

Maria sa...

Vad trist, hoppas att han kryar på sig snabbt och att du inte blir värre. Puss!

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Nej, så typiskt!!!! Lagen om alltings djävlighet :-/ Lämnar kryapåkramar till både dig och G. Hoppas det är nått snabbt övergående. KRAM <3

Mamma till William och Wilma sa...

Godmorgon snäckan.Tycker alla är sjuka nu.Har själva väldigt ont i halsen o hostar o snuvig-inget skoj alls men vad ska man göra..
KOmmer inte sluta att blogga helt men då o då kommer det in ett inlägg på min blogg..Kommer inte dela med mig något om mina barn längre för det känns bästa så..Ha en fin onsdag.kram

Ida sa...

Så typiskt. Krya på er båda. Jag tycker bafucin är bra vid halsont. Hoppas det går över snabbt alltid tjatigt att vara risig.

Kraam.

Caroline sa...

Himla trist! Hoppas det går fort över.

Det ser himla kul ut att åka i däck! :D Kram

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Nej, va trist! Hoppas han blir frisk snabbt!
Kram

Jannie sa...

Aj aj aj Stackars er!Hopas verkligen du mår bättre nu o slipper "åka dit".
O sen så är det ju ofta sååååå synd om våra karlar när de är sjuka oxå....ha ha ha
UNDERBAR bild på guldklimparna!KRAM på dig Tina

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Hi hi ja nya vaxdofter är inte dumt, jag testade 4-6 helt nya. Hoppas att de faller mig i smaken, jag är rätt känslig för allt för intensiva och starka dofter... Hoppas du haft en bra dag på jobbet å får en mysig kväll, här ska barnen hämtas om någon timme, så bäst jag sätter fart att skriva ihop det utkast jag håller på med... KRAM

Maria sa...

Nej så tjatigt!!
Bara du klarar dig nu!
Krya på i massor.

Kram Kram

Mia sa...

Krya på er!!!
Vi måste ses snart, saknar dig och behöver dig <3

Fröken M - Vinn en Tassimo T20 ! sa...

Nä, men fy va typiskt !! Alla dessa sjukdommar som dyker upp när man minst av allt önskar dem !! jag hoppas han kryar på sig fort och att du och barnen slipper !! kramar

britta bloggar sa...

åhnej, krya på er!

Popprinsessan sa...

Men nej! Hoppas G mår bättreich att du inte heller mår sämre. Skickar en massa krya på er mot ert håll!
Kram!

millamagi sa...

Hoppas ni snart är krya igen! Kanske lite levande ljus, saffransbullar & varm filt kan kurera??? ta hand om dig! Kram

Linda sa...

Usch för sjukdommar, hoppas han piggar på sig fort så ni får löst era måsten i veckan.
Trevlig helg från snöstormen, Kramar