måndag 12 december 2011

Härlig stämning

Det var så mysigt att titta på luciatåg i kyrkan igår. Självklart så fällde mamma en tår även igår när hennes lilla lucia och stjärngosse tågade in i kyrkan. Som det sig bör på ett luciatåg så var det mörkt i kyrkan och därför blev det inga bra bilder på mina små troll.

Igår var det ju även tredje advent och Tuva och Elliot får ju som sagt adventspaket


Elliot blev jätteglad för sin piratdräkt



Tuva blev glad för sin prinsessklänning


Den här veckan är tack och lov lite lugnare än vad den förra var (förutom på jobbet då).
Det är inte alls lika mycket inbokat i kalendern den här veckan.

Glenn är fortfarande inte bra så idag ska han försöka få en läkartid så att de får kolla upp vad det är för fel med honom. Inatt hostade han så att han spydde.

Jag önskar dig en fin start på den nya veckan!

Kram och KÄRLEK

12 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Vilken underbar pirat och prinsessa du har <3 Ljuvliga! Och jag hoppas G får en dundermedicin i dag så han bli kry! KRAM

Fröken M - Vinn en Tassimo T20 ! sa...

Åh va mysigt !! V´s dagis har inget lussefirande med lucia tåg eftersom barnen är så små, men på torsdag får alla klä ut sig till små lucior, tomtar eller pepparkakor och så är vi föräldrar välkomna på dropin fika när vi hämtar dom små :) kramar

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Finaste barnen! :) Skönt att inte ha så mycket inbokat. Stackars Glenn. Hoppas de kan hjälpa honom! Kram kram

i min lilla lilla värld sa...

Nä men ååååhh så fin hon är din lilla prinsessa.

Kram

veronica johansson sa...

Vilka snyggingar <3 Förstår att dom blev glada :)
Hoppas att ni har haft en underbar helg.
Kram från mig till dig <3

Linda sa...

Vilken fin prinsessa och pirat, kan tänka mig dom redan längtar till nästa söndag med så fina adventspaket:)
Hoppas han snart är på bättringsvägen, skönt att få kolla upp vad som är fel
Kramar

Ida sa...

Såå fina, man ser hur glada dom blev över sina presenter, verkligen lyyser om barnen =)
Ha en fin dag.
KRAM

Maria sa...

Åh vad fina de är!!
Hoppas att Glenn fick tid hos doktorn & fått något mot den hemska hostan.

Kram Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

gokväll vännen! Äntligen har jag fått kura ihop i soffan, så skönt! Och vet du, just knackade brandkåren på dörren å ville informera om bränder och brandrisker så här i juletid, då fick jag visa min släckare och känna mig duktig *fniss* Lämnar massa kramar och önskar precis som du att du bott närmre så du kunnat kura i andra soffhörnet <3 KRAM

Sara sa...

Gullungar ♥
Elliots bild säger ju mer en tusen ord.. Vilken lycka!
Och Tuva.. Söta lilla sessan!
Hoppas att Glenn fortfarande känner sig bättre
och att du får sova lite inatt!
Puss ♥

britta bloggar sa...

Sötnosar! Hoppas karln kryar på sig snart!

Caroline sa...

Åhh vilka lyckliga barn du fångat på bilderna! Ursöta båda två!

Kram