lördag 31 december 2011

Gott nytt år

Vill önska dig min fina bloggvän ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!

2011 har varit ett händelserikt år. De första 4 månaderna var vi mycket sjuka, det var ibland VAB två veckor i rad. Det var diverse penicillinkurer både på barnen och på mamman.
I januari förlorade jag min fina farmor, hon fick äntligen komma till ro och somna in. Saknaden efter henne är obeskrivlig.
I april opererade jag mina ögon, något jag är så glad för att jag gjorde. Jag är så nöjd!
Tuva och Elliot har fyllt fyra år! Tiden går så fort. Våra mirakel är så stora och duktiga, de har växt så mycket det här året.
Glenn har fyllt 35 år och det firade vi med en stor fest med nära och kära.
I juli mådde jag så dåligt, jag var nog nära att gå in i väggen. Jag hade svår ångest och grät mest hela tiden. Jag bestämde mig för något jag borde ha gjort för länge sen, jag började gå till en psykolog. Det har gjort mig så mycket starkare som människa. Jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv. Jag har bearbetat mycket som har hänt tidigare och lärt mig att vara lite snällare mot mig själv, att jag är värd något.
Jag har blivit faster till en fin Elis, jag hoppas att jag snart får hålla honom i mina armar.

Ikväll ska vi fira in det nya året med underbara vänner. Vänner som får oss att må bra!

Jag vill tacka mina fina läsare för det här året. Ni ger mig så mycket glädje och energi med era kommentarer och era egna inlägg i era bloggar. Jag är så glad för att jag har bloggen och för att jag har fått "lära känna" er!

Vi önskar oss ett 2012 utan sjukdomar, med massor av kärlek och glädje!

Kram och KÄRLEK!

12 kommentarer:

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Gott Nytt År till er alla! Saknar er oerhört, speciellt en dag som det här. Massor av Pussar o Kramar

Svägerskan sa...

Gott nytt år till er alla!
Jag hoppas din önskan om 2012 uppfylls. ;)

Älskar Dig!
Puss, kram och kärlek

Maria sa...

Gott Nytt År!!
Hoppas att ni får en riktigt bra dag & kväll.

Kram kram

CiliaH sa...

Gott nytt år till dig med, fina du!

Kram

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Bra sammanfattning! :)
Gott nytt år på er med godingar!
Kram kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Vilken stark sammanfattning av ert år. Bra skrivet och mkt känslor mellan raderna.
Önskar dig och dina kära en underbart skön och trevlig kväll.
Kram
Helen.HUSnrNIO

Russin sa...

Gott nytt år söta du <3

Håller tummarna för att vi alla får vara friska 2012.. Hoppas ni har en mysig kväll.. :)
KRAM

Caroline sa...

Gott nytt år!! Hoppas det blir fantastiskt för oss alla, det förtjänar vi! :)

Stor kram till dig

Fröken M sa...

God morgon och GOD FORTSÄTTNING vännen !!
Jag hoppas ni hade en helt fantastisk kväll igår.
Vi fick den BÄSTA ;)
kramar

britta bloggar sa...

Gott Nytt År till dig och din fina familj!

Jannie sa...

ÄLSKAR den bilden på barnen!
O Tina?DU ger oss så mycket glädje!
Önskar dig det bästa nya året!Stor kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Gott nytt 2012 kommer förstås härifrån också.
Du ser, vilket år, du hade ju jättemycket att vara stolt över ;) Jag VISSTE det.

Hälsningar
Yohanna