lördag 17 december 2011

GALET ont

I flera veckors tid har jag haft lite småont i ryggen. Det har kommit och gått och ibland har det huggit till och gjort rejält ont. Idag slog det till ordentligt. I vissa lägen har det gjort så ont att jag har skrikit rakt ut! Det är en punkt längst nere på ryggen precis ovanför rumpan som gör galet ont. När man får så ont så går man hela tiden och spänner sig så nu är jag stel och öm i hela ryggen.

På eftermiddagen var vi hemma hos en fin vän och åt middag. Jag fick en Panocod utav henne och då kände jag att det började släppa lite. Sen ska Glenn få smörja in mig med Voltaren gel innan vi ska sova. Jag hoppas att det känns bättre imorgon igen för så här ont kan jag bara inte ha. I värsta fall får jag ringa min vän som kan massera och knäcka imorgon så får vi se om han kan hjälpa mig.

I morse var det julavslutning på Boll och lek. Det bjöds på pepparkakor, julmust och clementiner och vi hade en riktigt mysig stund.

Nu ska jag fortsätta se på sista avsnittet av "Så mycket bättre" sen får det nog bli sängen för inte nog med att jag har ont i ryggen jag är genomförkyld igen också.

Hoppas du har en mysig lördagskväll!

Kram och KÄRLEK!

6 kommentarer:

CiliaH sa...

Usch din stackare, det låter väldigt otrevligt med ryggen! Hoppas det är bättre imorgon.

Kram

Popprinsessan sa...

Men du, du måste vara försiktig med ryggen! Har själv haft ryggskott, det tog lång tid att bli av med och kommer lätt tillbaka. Tycker absolut attvdubskavringa den där ännen som masserar och knäcker!

Hoppas att du har en skön kväll. Du har en "likasinnad" är ikväll - ligger förkyld framför Så mkt bättre :-)
Kram!

Maria sa...

Fy för att ha ont i ryggen:-( Vet precis hur det är då jag har haft ett antal ryggskott.
Hoppas att det känns något bättre i morgon & om inte att din kompis kan hjälpa dig!
Krya på dig både med rygg & förkylning.

Kram Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Hoppas voltaren och en god nattsömn gör susen vännen <3 Så jobbigt att ha ont å gå och vara krasslig. Vi har ocks åsett så mycket bättre, trist att det är slut, har gillat den serien. Nu väntar sängen även här. Hörs i morgon hjärtat! KRAM

Mia sa...

Usch vännen! Ring så du får hjälp, jag vet hur jobbigt det är...
Krya på er <3

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Stackare, hoppas ryggen é bättre idag!
Sv: Ja, jag va i dina hemtrakter! Men va rätt stressad. Man har ju inte så mycket bra fotoljus att jobba med nu på vintern, så det gällde att skynda sig. Sen ville mamma att jag skulle skynda mig hem. Men Leija & jag får allt ta & komma upp & hälsa på er någon dag tycker jag :)
Krya på dig, KRAM