lördag 3 december 2011

En underbar dag

Tusen tack för att gratulationer idag. Jag har gratulerats per telefon, sms, på Facebook och även här i bloggen.

I morse kom barnen och Glenn in och sjöng för mig och så fick jag ett jättefint halsband

Det är ifrån Efva Atlling och helt i min smak, rent och enkelt!
Det är verkligen jag!


På det står det "Amor Vincit Omnia" och det betyder "Kärleken övervinner allt"


På ansiktsbehandlingen var det gudomligt skönt! Att bara få ligga och bli ompysslad i en timme var verkligen vad jag behövde.


När jag kom hem var det lunch och sen fika med fina vänner och svärföräldrarna. Nu har vi precis landat i soffan. Brasan är tänd och vi väntar på julkalendern.


Återigen TACK för alla gratulationer! Hoppas Du har en mysig lördag!


Kram och KÄRLEK!


7 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Grattis, grattis, grattis fina du!!
Hoppas att du haft en underbar dag, men det låter ju så iaf. Hoppas att du har en riktigt fin kväll, kanske med ditt finfina halsband på dig!
Stor kram!

Fröken M - Vinn en Ziperall, Aladdinaskar eller en Tassimo T20 ! sa...

Ett JÄTTE grattis på födelsedagen finaste !!
Klart att du ska bli ordentligt uppvaktad på DIN dag :) KRAMAR

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Åhh du har varit i mina tankar heeeela dagen i dag vännen, så roligt att det blev så underbart som du är VÄRD! Och presenten, jag bara ler stort inombords, exakt ett sådant har jag talat omkring att få, har sedan tidigare attlings två brickor på läderremmar som jag köpte för många år sedan. Gillar stilrena smycken med budskap :-D Knappast förvånande. Hoppas du nu får en mysig kväll. Vi har firat min svåger som fyller år på måndag å luran blev då kvar hos farmor och farfar för att sova över, maken stannade med för att komma hem senare, medan jag och bogge trotsade snöstormen och körde hem tidigare då han var sååå trött. Nu sover han och jag ser så mycket bättre. Härligt! KRAM <3

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Vilken bra födelsedag du haft! Och vilket fint halsband!
Kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Grattisar kommer naturligtvis härifrån också och så kul att höra att du haft det bra.
Grattis grattis på din speciella dag.
Jättefint halsband också ;)

Hälsningar
Yohanna

Jannie sa...

FÖRLÅT MIG!!!
Jag har helt missat att du fyllt år!!Jag är så ledsen vännen!
Har verkligen inte hunnit läsa en blogg på hela helgen så jag visste inte.
Massor massor med grattis till dig fina Tina!
Bamsekramar

Ps Halsbandet var verkligen superfint!Vilken underbar present!

Russin sa...

Åhh gumman så fint halsband.. :)