onsdag 14 december 2011

En dansuppvisning avklarad

Barnen var superduktiga på uppvisningen idag. Men de hade tre uppvisningar på rad och det blev nog lite för mycket för de små fyraåringarna. Först dansade de en dans, sen fick de sitta och titta på när några barn spelade fiol, när nästa dansgrupp dansade, lite mer fiol och sen ytterligare en dansgrupp. Detta upprepades tre gånger på raken under två och en halv timme. När det var dags för sista uppvisningen var de små väldigt okoncentrerade vill jag lova.

På tisdag är det uppvisning för oss föräldrar (idag var det för skolor och dagis) då får Glenn ta med sig sin kamera. Vår lilla kamera har nog gjort sitt för det blir inga bra bilder alls med den tyvärr.

Nu måste jag jobba på! Klockan fyra ska barnen hämtas hem igen!

Kram och KÄRLEK!



 

6 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Hoppas att det inte varit allt för stressigt idag!
Vilken fin julkortsbräda! Hade jag haft lite mer tid hade jag nog försökt mig på något liknande.
Kram!

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Kul med dansuppvisning. Mindre kul att kameran strejkar :/
Kram

Mollan70 sa...

Hoppas att dagens uppvisning gick fint och att det blev några bilder.

Fröken M sa...

halloj darling !!
klart uppvisningarna gick bra - hade du väntat dig något annat ? ;)
här dök inte en endaste julklapp upp idag heller - dock ett par räkningar !?
Men men... de kommer väl hoppas jag !!
KRAMAR

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Oj vilken lång uppvisning, då gjorde de bra som inte vägrade i sista omgången ;-D Ser fram emot bilder nästa gång. Här har jag enorm inre stress då jag inte hunnit det jag tänkt i dag, får växla upp i morgon då jag MÅSTE vara klar... men nu mys å sömn, för jag är för okoncentrerad å trött för att jobba i kväll.... KRAM fina du <3

Fröken M sa...

haha... ja, jag blev lite chockad när jag såg kartongen och insåg att huset var nästan en halvmeter brett !? Tur att jag hade lite plats över på vårt ekskåp... ;)
Kram