tisdag 29 november 2011

Veckan är igång

Ja så är ännu en vecka igång. I morse var jag och simmade 800 meter och nu ska jag försöka röja järnet på jobbet så att jag känner att det händer någonting med högarna. På lunchen ska jag försöka stressa till Maxi och handla lite, det ekar tomt i kylen hemma. I eftermiddag är det dags för dans igen. Veckorna flyger verkligen fram.

Här har vi Fröken tvärsemot! Byxorna på huvudet, trosorna på överkroppen och tröjan på benen! Knasfia!

Önskar dig en fin tisdag!

Kram och KÄRLEK!

10 kommentarer:

Fröken M - Vinn en Ziperall & Aladdinaskar sa...

Godmorgon raring !!
Det blara någon enstaka tomte här hemma oxå - mest för Viggos skull. När det gäller gran har jag inte bestämt än om jag ska försöka slänga ett "ljusnät" över vårt jätte träd som redan står här inne eller om jag ska köpa en ca 1 m hög en och stoppa små röda kulor i och ha på köksön. En riktig gran blir det inte i år... Det får viggo hjälpa sin famor/mormor att klä hemma hos dem ;)
Ha en riktigt härlig dag !! kramar

jenny sa...

hihi underbart!

ja det där med att fylla kylen och storhandla... hu, ibland är jag glad att jag inte har körkort ;)
kramar

Caroline sa...

Hi, knasfian! Vad kul att läsa att du fortsätter öka simlängden, heja heja!

Kram

Vanilla sa...

Svar: Ja, jag kommer verkligen att NJUTA när vår lilla bebis är här! I vanliga fall har jag världens separationsångest när jag ska sluta på en avdelning och mår jättedåligt, men nu har jag nästan dåligt samvete för att jag bara längtar efter att sluta! :-)

Hoppas att du får en bra vecka!
Kramar

millamagi sa...

Opppsss glöm inte andas, vilket tempo. Väldigt söt "knas-fia" - underbart, jag vill också leka mer... varför slutade man med det egentligen??? Ha de' bäst

Jannie sa...

ha ha ha goa onge!
O du min kära vän.va rädd om dig.Stressa inte ihjäl dig!det finns bara en som dig!!KRAMAR

britta bloggar sa...

haha, vilken tokunge! så sött!

Maria sa...

Så där kan man också ha kläderna, HaHa!!
Hoppas att du fick handlat på lunchen utan att stressa ihjäl dig!

Kram Kram

Ciliah sa...

Vilken tjusig outfit ;)

Kram

Annas inspiration sa...

haha vad härlig hon är ;)
Ja tiden går med räserfart!

Kramar i massor