fredag 4 november 2011

Växtvärk

Igår kväll när jag precis höll på att somna vaknade Elliot och var ledsen. Han hade ont i benen. Han fick snabbt en Panodil men innan den hann verka blev han jätteledsen. Det är så jobbigt att se honom så förtvivlad och inte kunna göra något. Jag försökte massera hans ben och fötter växelvis med att jag stod upp och höll i honom så att hans ben fick hänga fritt. Efter kanske tio minuter släppte det och då somnade han snyftande.

Idag är jag nervös, väldigt nervös faktiskt. Jag har anmält mig till ett forskningsprojekt, jag vill inte skriva så mycket mer om det just nu. Idag ska jag i alla fall till Göteborg och Sahlgrenska för ett möte och kanske en dom om jag kan vara med eller inte. Jag är mest nervös för att jag inte ska platsa i projektet och därmed göra andra människor besvikna. Jag lovar att berätta mer sen när jag har lite mer kött på benen.

Jag önskar dig en fin fredag!

Kram och KÄRLEK!



 

7 kommentarer:

Ida sa...

Stackars Elliot, men skönt att de släppte igen. Önskar dig all lycka till idag å håller tummarna för dig. Kram ida

Mia sa...

Du är en underbar person och jag är glad att du är min vän !!!

Kerstin sa...

Uff, det er fælt med voksesmerter. Skal bli spennende å høre mer om prosjektet du kanskje skal være med på. Ønsker deg ihvertfall lykke til.
Stor klem

Jannike Rosmer Gustavsson sa...

Stackars Elliot! Nu blev jag nyfiken, lycka till iallafall! Trevlig helg till er alla ;hörs senare puss o kram

Maria sa...

Jobbigt med växtvärk....stackars liten:-(
Låter spännande!!! Håller tummar & tår för att det går bra!

Kram Kram

Popprinsessan sa...

Alltid jobbigt när de små har ont och man inte kan hjälpa dem..
Lycka till idag! Och du, tänk lite på dig själv nån gång! Du skriver att du är rädd för att göra andra besvikna. Du verkar vara en genomsnäll människa och jag hoppas att du är lika snäll mot dig själv som mot andra!
Önskar dig en finfin fredag!
Kram!

Helen.HUSnrNIO - Vinn en personlig almanacka sa...

W har haft riktigt ont vid ett tillfälle. Själv hade jag det massor så jag har tänkt ibland tanken om att det kommer att komma och jisses vad jobbigt det kunde vara. Man ville ju inget annat än att få sova...

Ha en mysig tacokväll och det ska bli intressant att höra vad det är du varrit iväg på.
Kram
Helen.HUSnrNIO