torsdag 10 november 2011

Torsdag

Har precis kommit till jobbet. Var och simmade i morse igen. 750 meter blev det idag också. De första 300 fick jag kryssa mellan alla morgontidiga pensionärer men sen blev det lite mindre folk i bassängen.

Idag är det dags för Musiklekis igen. De övar just nu på luciasånger och det ska bli så roligt att se barnen gå luciatåg i kyrkan.

Har inte så mycket att berätta just nu känner jag. Får nog ta och dyka ner i mina jobbhögar som bara växer och växer. Jag hinner aldrig ikapp känns det som.

Kram och KÄRLEK!

11 kommentarer:

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Ja jobbet är ett gissel, skulle vilja ha ett jobb som man ser slutet på, ex måla ett staket. är det målat så är det målat liksom... Å barnens juluppvisning, det är stämning det, oj så jag komemr att gråta *ler* KRAM

Jannie sa...

Godmorgon mer än fantastiska du!!
Jag ville bara kika in en snabbis för att säga att jag fått ditt mail.
O läst det ett antal ggr.Du är HELT makalös!!!Tänk om det fanns fler av sådana
underbara människor som dig.Då hade världen vart SÅ mycket bättre!!
Har 100 frågor,men jag tar det i mailet i stället.
Ska iväg o jobba så jag är lite stressad! ; ) MASSA KRAMAR

Johanna - Mamma till Leija ♥ sa...

Duktig du é som simmar! Åh, lucia i kyrkan é så mysigt! Vi övar inför 1:a advent & jul nu, me like! :) Kram

Linda sa...

Så duktig du är som kommer dig iväg och simma på morgonen, jag som knappt tar mig ut på promenader längre.
Mysigt att träna luciasånger, det ju verkligen snart, det går så fort.
Kramar

Mamma till William och Wilma sa...

God kväll söta..Hoppas att du får en mysig kväll.Så duktig du är som har simmar i dag.,kram

Maria sa...

Kan tänka mig att det är en hel del med folk i simhallen på morgonen!
Vad det ska bli mysigt med Lucia:-) Hoppas att det hinner komma lite snö innan bara, gör att det blir ännu finare!

Kram Kram

veronica johansson sa...

Lucia som e så himla mysigt <3 Jag längtar :)
Hoppas du får en fin kväll fina <3
Kram

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Tittar in för å önska dig en fin kväll, jag fryser även i kväll så det är täcket å halv åtta hos mig som gäller här. Hoppas du har en mysig kväll <3 KRAM

Popprinsessan sa...

Jag vet vad du menar med att inte hinna med. Jag har ett helt rum här hemma som jag aldrig hinner med! Och kommer hela tiden på nya saker som jag bör ta tag i, istället för rummet!
Du är superduktig som simmar! Jag måste verkligen också försöka komma igång med lite motion.
Hoppas att du får en riktigt härlig fredag,
kram!

Caroline sa...

Vad bra att du påminde om lucia. Jag måste kolla om jag får ledigt så jag kan titta på barnens luciatåg. Tack fina du!

Kram på dig

Therese - Sockenvägens Söta sa...

Tittar in för å önska dig en god morgon, ser fram emot att se vad ni gjort i hallen <3 Fredagskram!